Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 12:59 Der er 13 kommentarer

Hjælp og Support virker ikke!

Jeg skal afinstallere WMP 9 og skal derfor bruge "System Restore"....men for at man kan det, skal man igennem "Hjælp og Support" (F1). Og det virker ikke!!! Når jeg trykker F1 sker der ikke en s***.

Er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede memorex Nybegynder
04. september 2003 - 13:00 #1
Bååååt... Klassisk Windows fejl... Jeg ville formattere, og geninstallere Windows XP..
Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 13:02 #2
Er der virkelig ikke nogen update eller noget.....?
Avatar billede memorex Nybegynder
04. september 2003 - 13:03 #3
Bååååt... Ikke hvad jeg ved af... ;)
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2003 - 13:27 #4
Hvad sker der når du tager systemgendanelse igennem programmer-tilbehør-systemværktøjer ?
Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 14:33 #5
takker resten! Nu mangler jeg bare flere svar fra andre omkring F1/Hjælp og Support -problemet.
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2003 - 14:38 #6
Hvad sker der når du vælger at klikke på start-hjælp og support ?
Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 15:50 #7
Det samme....ikk' en s***!
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2003 - 15:53 #8
Der kommer hverken et time glas frem eller den står og tænker ?

Og har det aldrig virket ?
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2003 - 16:05 #9
Lyder spøjst men jeg kan kun foreslå dig at enten at køre en repration eller prøve med en sfc /scannow for evt at rette op på problemmet.
Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 16:25 #10
Jo jo det har skam virket, intil jeg installerede et "longhorn" Theme, der lavede alting om så det lignede Longhorn. Jeg afinstallerede...ja så opstod problemet
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2003 - 16:49 #11
Prøv så at lav en systemgendanelse og se om det ikke virker.
Avatar billede gnudi Nybegynder
04. september 2003 - 18:49 #12
Der er ikke lavet nogen "points" da jeg installerede longhorn-themet
Avatar billede resten Nybegynder
04. september 2003 - 19:35 #13
Så prøv at tage lidt længre tilbage.