Avatar billede memorex Nybegynder
04. september 2003 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

b og o?

Davs i stuen...

Jeg sidder her med mit B&O Beocenter 1400, og undrer mig lidt over hvad det kan være værd...

Det er i ret pæn stand og virker fint....

Hvad er det værd..???
Avatar billede gano707 Nybegynder
04. september 2003 - 13:05 #1
Hej!

Umiddelbart, baseret på brugtpriser og auktionspriser (og dermed ikke vurderet som samlerobjekt), vil jeg vove at påstå det ca. er 400-600kr værd.

Venligst, Preben!
Avatar billede memorex Nybegynder
04. september 2003 - 13:09 #2
Hvis det blev vurderet som et samlerobjekt, hvad ville det så være værd..??
Avatar billede gano707 Nybegynder
04. september 2003 - 13:17 #3
Tak for point´ene!

Det er et godt spørgsmål.. Det kommer vel an på hvor sjælden den er, og så vidt jeg ved findes der ikke så mange 1400 modeller mere. Meeen, det afgøres jo nok bedst når du lige finder ham der står og mangler sådan en mest!