Avatar billede aridian Nybegynder
04. september 2003 - 10:21 Der er 5 kommentarer

"åben" eller "gem som" problem

Windows XP
Internet Explorer 6.0
Microsoft Office 2000

http://www.vardekom.dk/default.asp?infoId=1355681

Nu er problemet så, hvis jeg trykker på "Se det fulde program her" , så spørger den om jeg vil åbn eller gem det word dokument, så trykker jeg på åbn og den giver mig denne fejl:

Windows kan ikke finde "C:\Documents and Settings\IT\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8VP7Y6R9\Fest- og kulturugen 2003[1].DOC". Kontroller, at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil, skal du klikke på knappen Start og derefter klikke på søg.

ingen jeg trykker på åbn står der filnavnet er: Fest- og kulturugen 2003.DOC , men fejlen lige over siger den kigger efter: Fest- og kulturugen 2003[1].DOC . ved ikke om det er problemet, og hvis det er hvordan for man den så til at fatte den ik skal smide [1] bagefter.
Avatar billede gertp Nybegynder
04. september 2003 - 10:29 #1
virker uden problemer hos mig...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. september 2003 - 11:24 #2
Virker fint her...

Er det dig der har skrevet HP'en ?
Evt. undgå MELLEMRUM i det oprindelige filnavn ?

Slet dine "Midlertidige Internetfiler" !!!
Hvis du allerede HAR en fil med navn: "Fest- og kulturugen 2003.DOC" i din "Midlertidige Internetfiler" vil den gerne lave en ny med navnet "Fest- og kulturugen 2003[1].DOC" ... og så går det ged i det...
Avatar billede aridian Nybegynder
04. september 2003 - 11:45 #3
Nej det er ikke min hjemmeside. og jeg har prøvet at slette ALLE mine "midlertidige internetfiler", og samme problem :(
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. september 2003 - 13:00 #4
http://www.vardekom.dk bruger jo nogle ASP halløj
Hvad med andre HP hvor du ka' "se" *.doc filer - jeg ka' ikk' komme på nogle lige nu.
Avatar billede kapla Nybegynder
08. september 2003 - 11:48 #5
Havde det samme problem, prøv at slette filtypenavnet "Doc" under Denne computer - Funktioner - Mappeindstillinger... - Filtyper. Prøv derefter at åbne den igen, hvis den evt. spørger efter programmet til at åbne den med, vælger du bare Word, Wordpad, eller andet der kombatibelt med .doc