Avatar billede phillips82 Nybegynder
03. september 2003 - 22:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billigst fra Aalborg-Bern?

Hej.
Hvem kan finde den billigste tur retur rejse fra Aalborg til Bern?

Det skal være fra d. 27-28 december og hjem igen d. 2-3 januar.

Rejsemåde er stort set ligegyldig (jeg blaffer ikke!).

Hvem kan finde den billigste tur-retur rejse?
Avatar billede phillips82 Nybegynder
03. september 2003 - 22:31 #1
Jeg kom til at tænke på, at jeg er ikke sikker på, om der er en lufthavn i Bern. Men der er en i Züric :-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
03. september 2003 - 22:50 #3
Avatar billede tobias28 Praktikant
03. september 2003 - 22:54 #4
kan ikke linke direkte til siden, men under SAS (www.sas.dk) koster det 1894 for en retur ud d. 27. dec og hjem d. 3. jan
Avatar billede sidan26 Nybegynder
04. september 2003 - 09:32 #5
Man kan ofte komme billigt med skibusserne til fx. Basel. (har selv prøvet det flere gange)
Derfra kan du tage tog eller bus til Bern