Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
03. september 2003 - 17:43 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Flot banner ønskes

Hej eksperter og logodesignere.

Jeg søger et pænt banner med klare farver og troværdigt udseende.

Bannerets tekst skal skifte (rotere) og der skal stå :
(tallene 1. 2. osv skal ikke med)
1. Frivillige søges
2. Slægtsforskere
3. Ressourcepersoner
4. Sprogkonsulenter
5. Til spændende projekt
6. Vi søger kompetente personer
7. Udfordringer
8. Nyt netværk

Håber at der er nogle friske banner designere som vil hjælpe mig.

Venlig hilsen
privatdetektiverne.dk
/Kim
Avatar billede ronni112 Nybegynder
03. september 2003 - 17:45 #1
Så er du på rette vej Kim :) (reference http://www.eksperten.dk/spm/396402)
Avatar billede flashers Nybegynder
03. september 2003 - 18:01 #2
lige et mere om dette banner  hvilken størrelse skal det være og ellers er resten op til os ang. grafik og hvordan det roterer og sådan ?
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
03. september 2003 - 18:04 #3
Jeg kan ikke lige huske den alm. bannerstørrelse men det skal være derhen af. Men måske ville det også være rart med et lille da der nok er flere som har lyst til at indsætte et lille banner på deres sider.

Farver og rotation er op til Jeres opfindsomhed, det er vel også det sjove ved det... ?

Venligst
/Kim
Avatar billede flashers Nybegynder
03. september 2003 - 18:06 #4
oki smækker lige noget sammen
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
03. september 2003 - 18:07 #5
Mange tak, jeg venter spændt her i den anden ende
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. september 2003 - 22:49 #6
I er velkommen til at kontakte mig på martin@pezzo.dk for at få et tilbud på denne opgave
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
04. september 2003 - 01:41 #7
triple-x>> det vil jeg gerne, men hvis det er betaling så nej tak.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. september 2003 - 05:14 #8
det må vi lige se på :o) men send en mail når du for tid
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
04. september 2003 - 07:22 #9
triple-x>> Jeg kan godt sende en mail til dig, men har du behov for yderligere oplysninger end dem som er her ???
Reglerne for Eksperten siger at kommunikationen skal foregå her så det er jeg mest glad for...

Håber på din forståelse.

/Kim
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. september 2003 - 09:24 #10
så længe banneret kommer til at ligge her på eksperten så det er tilgængeligt for alle strider det ikke imod ekspertens regler :o)
Avatar billede flashers Nybegynder
04. september 2003 - 10:23 #11
nu sagde du rotere har et forslag dog manler der grafik og ikke alle teksterne er kommet på men var det noget i den stil du mener med at rotere.

http://flashers.users.whitehat.dk/privat.html
Avatar billede privatdetektiverne Nybegynder
04. september 2003 - 15:36 #12
Hej flashers

Det ser flot ud men det var ikke lige det jeg havde forestillet mig.
Jeg havde forestillet mig noget med at teksten vises på banneret en af gangen og gerne med en baggrundsfarve på banneret. eks teksten kan køre ned og ud og så kommer ny tekst.
Avatar billede flashers Nybegynder
06. september 2003 - 09:53 #13
oki kigger på det iweekenden
Avatar billede julebetty Nybegynder
10. september 2003 - 17:08 #14
ingen svar øv
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. september 2003 - 17:47 #15
privatdetektiverne  og  julebetty>> Det er kun tilladt at havde en bruger profil på eksperten. I / du bedes komme med en god forklaring på hvorfor julebetty får alle points her og lukke med kommentaren ingen svar øv.

Reager du/i ikke inden 24 timer deaktiveres begge brugere.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede ronni112 Nybegynder
11. september 2003 - 10:55 #16
Eagleeye >> Der er ikke meget at rafle om. Begge brugere er hans...
Her kan du se beviset http://www.eksperten.dk/spm/366585...
Endvidere har han oprettet samme spørgsmål 2 gange, lader point blive imellem de 2 brugere som begge er hans...
Forklar ham lige om reglerne hvis det ikke lykkedes for os andre at gøre det...
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. september 2003 - 16:06 #17
Ja det er meget tydeligt det er samme bruger.

Kim, det er kun tilladt at havde en profil på eksperten og du har to brugernavne, og det er disse to privatdetektiverne og julebetty. Det fremgår meget tydelidt af reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Jeg kan se du har sat begge brugerne inaktive. Du får chancen til at aktivere den ene som du kan bruge fremover eller deaktivere jeg begge brugernavne.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. september 2003 - 16:07 #18
Hov ;)
Det fremgår meget tydelidt af reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml at man kun må havde en profil.