Avatar billede tr_kr Nybegynder
03. september 2003 - 17:27 Der er 2 kommentarer

Cinergy 400 TV kort virker dårligt/ikke

Jeg har et Cinergy 400 tv tuner kort, som har virket fint en måndeds tid, men så blev jeg nødt til at formatere min computer, og nu kan jeg simpelthen ikke få kortet til at fungere ordenligt. Når jeg "ser fjernsyn" bliver der kun vist noget der minder om et diasshow, man kan se nogle få billeder engang i mellem, mens lyden køre fint i baggrunden. Jeg har prøvet at installere nye drivere, ny software og at have kortet helt fjernet fra computeren og derefter geninstalleret det hele igen, men der er ikke noget af det der virker. Er der nogle der har et godt råd?

(Jeg ved godt det er en forkert kategori, men jeg kunne ikke få lov til at oprette spørgsmåldet der hvor jeg gerne ville?

På forhånd tak
Avatar billede tr_kr Nybegynder
04. september 2003 - 14:40 #1
svar
Avatar billede h-rytter Nybegynder
12. april 2004 - 21:29 #2
jeg har selv sådan et kort, og har haft de samme problemer, enten at der var lyd og intet billede, eller at der kun var sne på og intet signal. og de 3 gange jeg har oplevet problemer med det, har altid været lige efter jeg har formateret. du løser problemet ved at slukke for din pc og sætte kortet i en anden slot, eventuelt bytte rundt på nogle kort hvis du ikke har en slot fri. og når din pc selv finder kortet sætter du cden i.. en anden virgtig ting er at du ikke har eller installeret den nyeste directX den kan åbenbart ikke håndtere vores tv kort