Avatar billede meinhoff Nybegynder
03. september 2003 - 16:09 Der er 6 kommentarer

Slot 1 cpu købes

Hej Alle.

Jeg ved godt at dette er postet under den forkerte kategori, men under køb/salg kan man ikke oprette spørgsmål længere.

Hvis der skulle være nogle af jer der ligger inde med en gammel slot 1 cpu på min. 600-700 mHz, vil jeg gerne købe den.

min mail. : per10000@hotmail.com

Såfremt I bruger pointsystemet, så går point til sælger.

M.v.h

Meinhoff
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 16:12 #1
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=117
"Eksperten er et forum for udveksling af viden og holdninger, og vi foretrækker at holde tingene adskilt. Vi har i forvejen websitet www.papkassen.dk til den slags."
Avatar billede the_collector Novice
03. september 2003 - 16:24 #2
Avatar billede the_collector Novice
03. september 2003 - 16:28 #4
Avatar billede meinhoff Nybegynder
03. september 2003 - 20:26 #5
The Collector.

Tak for linkene, men det er ikke nye cpu`er jeg leder efter....desuden er 1600,- for en 1000 mHz jo totalt absurd da man kan få en 2500+ cpu for 500,-.

for 1600,- kunne jeg jo købe et nyt bundkort, en 2500+ cpu og 512 mb ram i stedet for.

Jeg købte en 600 mHz for 100,- for et par måneder siden af en læser her på sitet, og det er noget lign. jeg kigger efter nu.

Meinhoff
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 23:04 #6
prøv www.papkassen.dk , www.dba.dk eller www.qxl.dk
køb/salg blev lukket her på eksperten for et stykke tid siden.
Men du har ret i at det er dyrt at købe de gamle cpu´er for nye af.