Avatar billede snokey Nybegynder
03. september 2003 - 14:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Send til en pc

Hej jeg er igang med at lave et program lige som icq, msn men jeg skal have lavet så den sender en ini eller sådan noget til en server på nettet eller over ip dirakte til den computer. Sådan at en ven's navn eller nikename er hans ip. altså hvis man kan vil jeg godt have lavet sådan at den sender en ini til den modtagerens hardisk og ligger den ned i C.\windows\temp\...
Avatar billede TRoXa Novice
03. september 2003 - 14:55 #1
hvilken version af delphi bruger du ?
Avatar billede snokey Nybegynder
03. september 2003 - 14:59 #2
delphi 6
Avatar billede bananjoe Nybegynder
03. september 2003 - 17:10 #3
http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=43&techid=2
burde kunne fortælle dig hvordan du sender filer!...
Avatar billede TRoXa Novice
03. september 2003 - 18:18 #4
bananjoe > bortset fra, at den package vist nok ikke er i delphi 6 :)
Avatar billede bananjoe Nybegynder
03. september 2003 - 20:34 #5
oh...
Avatar billede snokey Nybegynder
03. september 2003 - 20:39 #6
der er ikke noget af det der der virker men har slev fundet en løsning så....