Avatar billede bmattila Nybegynder
03. september 2003 - 14:34 Der er 3 kommentarer

Opsætte konto med "porto" i Outlook

Jeg vil gerne have at mine brugere f.eks. skal betale for at benytte outlook (lige som porto på breve). Løsningen skal beregne f.eks. 25 øre for hver afsendt E-mail. Jeg vil efterfølgende kunne se, hvor mange E-mail den enkelte bruger har sendt i en given periode. Hvem kan hjælpe mig ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 14:36 #1
hvorfor skulle de betale for det .. du kan gå alle steder hen og få det gratis.
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. september 2003 - 14:39 #2
de ville jo også kunne gå uden om programmet .. feks sende med telnet eller bare bruge webmail. hvis du vil tælle forbruget af din? mailserver skal det ske på serveren og ikke klienten evt ved at parse logs.
Avatar billede bmattila Nybegynder
03. september 2003 - 14:50 #3
Jeg er interesseret i løsninger, ikke kommentarer om hvad brugerne ellers kan gøre - eller hvordan du undgår porto - det er jeg allerede klar over.