Avatar billede frames Nybegynder
21. december 2000 - 14:53 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Feedback på filmside

Vil *rigtig* gerne have feedback på funktionalitet, overskuelighed og forslag til ændringer på:

www.cinemazone.dk

- fordeler point efter mest konstruktiv kritik... ;-)

Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2000 - 15:00 #1
\"menuen\" som du har med dvd biograf og video tog lidt tid at finde :) havde det været en ny begynder havde han nok droppet det med det samme.

dit banner i ventre hjørne i toppen, er lidt grumset.

Når man søger tager det 100 år inden der kommer noget.

Siden er uoverskulig det er ikke nemt at finde det man leder efter, synes jeg.

På forsiden hvor du har blå grøn gul rød baggrund til dine overskrifter bliver man forviret af.

Del din side lidt mere op der er kanon meget tekst på hver side, man bliver helt svimmel af at se det.

- Zhatten
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. december 2000 - 15:03 #2
Hej frames...

hvis mit svar er lidt usammenhængende er det fordi jeg skriver sideløbende med at jeg tjekker siden....

1: Logoet er pænt lavet... Men alt alt alt for sløret (-)

2:  teksterne ligger meget tæt... Jeg sys det ser en smule trykket ud.... En ide ku være at tynde ud i teksterne.... (-)

3: (http://www.cinemazone.dk/cz_machine.asp?format=2) <-- Jeg synes at de sorte toppe er meget store.....Burde gøres lavere (-)

4: indholdet er i top. Det lever klart op til forventninger (+)

5: Layout er godt, men dog til tider en smule trykket ( omtalt i nr 2)

6: Navigationen er nem og simpel. Dejligt (+)

Mit helhedsintryk af siden er, at der virkelig er arbejdet med detaljerne, men at den mangler lidt for at toppe. Indholdet er rigtigt godt. Siden dækker sit emne fint..... Designet er sådanset også godt nok...

Design; 9@13
Brugervenlighed; 10@13
Hurtighed: 8@13
Indhold: 11@13

-Anders
Avatar billede blood Nybegynder
21. december 2000 - 15:08 #3
Som zhatten skriver

Del din side lidt mere op der er kanon meget tekst på hver side, man bliver helt svimmel af at se det.

Ja det gør man
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. december 2000 - 15:14 #4
Der er scroll bar i bunden i 800x600.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. december 2000 - 15:17 #5
osaka_san

Ikke hos mig.... ;o)

-Anders
Avatar billede blood Nybegynder
21. december 2000 - 15:20 #6
Det er også scroll i bunden hos mig
Ændre din tabeller fra 760 til 755
Avatar billede frames Nybegynder
21. december 2000 - 15:21 #7
Hvad med \'regionsmenuerne\' og disses undermenuer? Forstår I opdelingen? Og er sådan noget som debatforaet ordentligt bygget op?

(tak for den allerede *gode* kritik *S*)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
21. december 2000 - 16:08 #8
a-torsten, thjaa så har du nok ændret på din browsers default opstilling eller også har du ikke indstillet den på 800x600 korrekt *hæhæ*

:o)scar
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2000 - 16:09 #9
jeg har heller ingen scroolbar på 800x600 :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2000 - 16:09 #10
scrollbar :)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
21. december 2000 - 16:47 #11
Ingen scrollbar her!

Fin side, MEEEN:

Menuen der er formet som et stykke filmstrimmel, tager faktisk op til flere sekunder at loade, hvilket er træls hvis man venter på et link at trykke på. Selve sidens opsætning virker lidt brugt, og generelt synes jeg at siden mangler en \"stil\".

God idé det med at lade hver kategori have en farve. Det giver et rigtig godt overblik, selvom dine farver måske burde være lidt lysere.