Avatar billede alex-87 Nybegynder
03. september 2003 - 12:37 Der er 2 kommentarer

Creative SB Live! Value + Creative Inspire 6.1 6700

Jeg har et Creative SB Live! Value lydkort og har lige købt et Creative Inspire 6.1 6700 system...
Jeg vil bare høre om der er et program til at instille surrounden (ved godt at man ikke kan få fuld glæde af et 6.1 system med et Live! kort)
Men for eksempel så man kan instille lydstyrken på front og bag højtalerne.. Bare et surround program.

Mvh. Alex
Avatar billede hadaps Nybegynder
03. september 2003 - 12:54 #1
Du skal bare gp ind på sblive.com og hente de nyeste drive og de tilhørende programmer (kan ikke lige huske hvad det hedder) men der i er der det du søger
Avatar billede tubber Juniormester
03. september 2003 - 13:01 #2
Det program du leder efter hedder LiveWare.....
Det fåes i flere versioner.....Den bedste er den der hedder LiveWare 3.0

/Tubber