Avatar billede alalalalalala Nybegynder
03. september 2003 - 12:17 Der er 2 kommentarer

Xvid med AC3 til svcd

Ja, har en xvid video med AC3 lyd som jeg ikke kan konvertere til svcd.
Diverse guider her og på andre sider viser hvordan man skal gøre, de virker bare ikke på min video.

GSpot siger det er ac3 (0x2000) Dolby Laboratories, Inc der er brugt.
Jeg har en AC3 decoder installeret og videon virker fint i wmp. Nogen som har en løsning?
Avatar billede oniel Nybegynder
03. september 2003 - 13:01 #1
Køb filmen!
Fordele:
Ægte DVD
Kopyright overholdt
Ingen konverteringsproblemer
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2003 - 13:25 #2
Nu skriver du jo ikke hvilke guides du har været igennem.
Men prøv dennne: http://www.digitalempire.frac.dk/avisvcd.shtml
Ellers må du vende tilbage. Og hvis det ikke virker, så skriv lidt om, hvilken fejl den kommer med.