Avatar billede spocky Nybegynder
03. september 2003 - 10:43 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

køb af computer

skal til at ha ny comp,og er i tvivl
om hvilken en jeg skal vælge,
har kikket på de her tre stk fra prc_data.

er selv lidt mere til nr 2 i nævnte rækkefølge,
men vil da lige høre nogle fra eksperten om det er en ok
copmputer til den pris. Skal bruges til spil og onlinespil, og hvad man nu ellers bruger den til ps: ingen video eller billed behandling skal den bruges til

http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=29024606
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=29024711
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=29024388
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. september 2003 - 10:49 #1
Ingen tvivl om at toeren er det bedste valg.
Grafikkortene i de andre dur ikke
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. september 2003 - 10:50 #2
er osse med på 2..men en buffer på 8 mb i harddisken, ville være lidt bedre..
spørg om de har en 3D mark test på den..O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. september 2003 - 10:51 #3
Måtten og musen kan jeg stå inde for. Det er max kram
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. september 2003 - 10:53 #4
lol..O)
Avatar billede spocky Nybegynder
03. september 2003 - 11:00 #5
hehe thx for svar nogen der kender prc_data ? er de ok at handle med.
tlf ringede lige Iorden inden jeg deler point har travlt
skal lige være chaffør for en vender tilbage kl tre
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 11:00 #6
Jeg købte 2eren til min grandfætter, og den kører rimelig godt.
Det eneste problem var, at de brugte standard køler til cpu´en, hvilket gjorde at den blev ret varm til tider.
Kabinettet er meget lækkert (alu, meget let) og der er en 120mm blæser bagi, og 80mm foran.
Den larmer godt nok en del.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. september 2003 - 11:01 #7
chalde ---> fik i testet den med 3d Mark..?
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 11:02 #8
Men en bonus var dog, at der stod 2x256mb ram, men de havde smidt 1x512 og 1x256mb ram i hans :-)
Køb forresten den udvidede garanti for 400kr, da computere som sagt kan gå ned.
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=29636442
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 11:03 #9
jepper. 11500 3dmark2001se, 3500 3dmark2003. Og dette var med standard indstillinger. Ingen tweaks nogen steder.
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 11:06 #10
Men prc leverede hurtigt.
Inden de sender pcen afsted kører de en burn-in test på et par timer (mener det var 8timer) for at sikre at den er stabil.
Husk, at hvis der står 127gb på test seddelen, så er det ikke fordi de har smidt en 127gb i, men bare fordi programmet ikke kan læse alle 160gb.
Avatar billede spocky Nybegynder
03. september 2003 - 16:16 #11
hey der back tog lidt mere tid end jeg havde regnet med kørseltrafik i KBH hmmmm
til Chalde ved du hvor meget DB blæser er på
point fordeling bagefter ok
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 16:17 #12
Stod der desværre ingen steder. Men et stykke over 25db. Men den kan altid skiftes ud med en mindre larmende.
Avatar billede spocky Nybegynder
03. september 2003 - 16:36 #13
ok der thx for svar til alle men ellers en ok comp til den pris ik
og point fordeling iorden med ti point til hver hvis lige bartfreak smider et svar "ellers sig lige til"
Avatar billede chalde Seniormester
03. september 2003 - 16:40 #14
Jo, det er en helt fin computer. Og prisen er også helt iorden. Men tag og køb den udvidede garanti til den. Kan betale sig i længden.
God fornøjelse med dit køb.
Avatar billede spocky Nybegynder
03. september 2003 - 16:47 #15
blive nice med ny comp.
thx der
og bartfreak smid lige et svar
Avatar billede spocky Nybegynder
03. september 2003 - 16:49 #16
kan ikke lige se om du/i fik jeres point sig til hvis i ikke gør
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. september 2003 - 17:10 #17
...never mind..O)