Avatar billede cigarer Nybegynder
03. september 2003 - 07:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere outlook med outlook express

Hej

Jeg vil gerne synkronisere disse to programmer, på min stationære computer, så jeg kan overflytte e-mails til min pda, som så kan synkronisere med min bærbare.

Findes der et program, eller en nem måde, hvorpå jeg kan synkronisere disse to programmer. Jeg bruger Win2K, Outlook 2002 og outlook express 6
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. september 2003 - 15:19 #1
Du kan kopiere henholdsvis dine filer fra Outlook og OE
Fra Outlook skal du søge på *.pst
Fra Outlook skal du søge på *.dbx

Kopier disse filer til den anden computer, og lig dem på nøjagtig samme sti som de kom fra.

Dit adressekartotek kan du eksportere. Klik på adresser - gå i filer - eksporter - adressekartotek.wab - gem.
Adressekartoteket følger ikke med i de .pst og .dbx filer som du kopier så det må du gøre på ovenstående måde.

Konti kan man også nemt eksportere på en anden måde. Marker din konti og eksporter filen - gem. Importer den så på anden computer.
Avatar billede cigarer Nybegynder
03. september 2003 - 15:23 #2
Hej

Jeg ved ikke om jeg ikke har skrevet tydeligt nok. Det jeg mangler er ikke at kunne synkronisere en enkelt gang, men at de e-mails jeg får i outlook express automatisk bliver synkroniseret med outlook på min stationære, resten kan jeg sagtens klare selv. Problemet er hvor jeg klarer at mine e-mails altid findes i både outlook express (som jeg bruger til mails og nyhedsgrupper), og i outlook som jeg bruger som kalender...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. september 2003 - 15:32 #3
Jamen det kan du nemt klare.

Gå i funktioner
Konti
Marker din konti
Egenskaber
Fanebladet Avanceret
Vinge i gem kopi på server X antal dage, så får du mailen på begge computere.
Avatar billede cigarer Nybegynder
03. september 2003 - 15:35 #4
Men så skal jeg vil ind og hente mail inden for x-antal dage, men måske kunne det være en løsning...
Avatar billede cigarer Nybegynder
03. september 2003 - 15:41 #5
ok, det fungerer nu for de nye, hvordan får jeg de gamle mails fra outlook express ind i outlook ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. september 2003 - 16:55 #6
Godt du fik det til at fungere, og ja det er jo kun for alle dem som kommer for fremtiden, (det kunne ellers nogen gange være rart hvis man kunne ændre fortiden ;-)så dem du vil have lagt over, må du kopiere på den manuelle måde.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. september 2003 - 17:42 #7
Husk at lukke dette spørgsmål igen, nu hvor du har fået svar.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
03. september 2003 - 18:28 #8
Takker for point;)