Avatar billede raffar Juniormester
02. september 2003 - 23:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logo til Faroese Art

Skal bruge et logo til Faroese Art - http://www.faroeseart.com/

Faroese Art skal koncentrere sig om at formidle Kunst & kunstlitteratur fra Færøerne.

Logoet skal være simpelt, men samtidig udstråle seriøsitet. Det skal kunne bruges i sort/hvid, samt i stort og i lille format dvs. det skal kunne bruges på såvel et visitkort som på en stor plakat.

Der skal stå "Faroese Art" samt det i mener er relevant.
Font og farver er jeres eget valg og i behøver slet ikke tage udgangspunkt i design fra hjemmesiden.
I forbindelse med opgaven ønsker jeg relevante filerm fonte & farvekoder der er anvendt.

Håber på nogle fede udkast...o)
Avatar billede miss-g Seniormester
02. september 2003 - 23:36 #1
Avatar billede raffar Juniormester
03. september 2003 - 00:01 #2
Det ser godt ud miss-g. Hvis du har flere idéer så ser jeg dem gerne :)
Jeg venter også lige lidt for at se om der er andre der laver et forslag.
Herefter vil jeg vise min partner resultatet og vi vil tage stilling.
Avatar billede zhark Nybegynder
03. september 2003 - 02:19 #3
Ikke så avanseret, men dog et forsøg: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/faroese.jpg
Avatar billede Kengun Praktikant
03. september 2003 - 08:20 #4
Avatar billede dossing Nybegynder
03. september 2003 - 21:21 #5
Avatar billede raffar Juniormester
05. september 2003 - 09:41 #6
dossing >> Jeg kan ikke se dit bidrag. Du libker til
file:///Supernova/Desktop Folder/faroese.gif i dit HTMl dokument. Du må linke til filen på serveren og ikke til filen på dit skrivebord.

miss-g >> Som sagt så kan jeg godt lide dit eksempel. Jeg er dog ikke helt sikker på at størrelses forskellen mellem de to fonte vil gøre logoet anvendeligt i lile format. Har du mulighed for at gøre forskellen på størrelsen af de to fonte lidt mindre? Og måske lavet et eksemplet hvor "We specialise in Faroese art" indgår.(dog ikke af afgørende nødvendighed)

zhark >> Sorry ... Jeg skal bruge et logo der er mere enkelt og gerne uden brug af det færøske flag. Du er velkommen til at prøve igen.

kengun >> Det logo jeg skal bruge skal være mere enkelt. Og det skal også kunne bruges på f.eks. visitkort. Håber at du kan prøve med et mere ekelt design.
------

Rart at se så mange gode forslag. Spændende at se resultatet.
Avatar billede Kengun Praktikant
05. september 2003 - 12:15 #7
Avatar billede Kengun Praktikant
08. september 2003 - 22:09 #8
pst! klik refresh :)
Avatar billede raffar Juniormester
11. september 2003 - 13:29 #9
miss-g >> Jeg synes godt om dit første udkast. Forskellen mellem støerrelsen af de to fonte må bare være mindre idet logo skal kunne anvendes både i stort og småt format.
Kunne også godt tænke mig at farven lægges i en eller anden flot blå nuance.
Håber at du gider give det en chance.

PS. Det sene svar pga. sygdom.
Avatar billede raffar Juniormester
11. september 2003 - 13:33 #10
kengun >> Tak for bidraget. Jeg ønsker dog et logo der er mere gennemført og enkelt. Logo skal fremstå professionelt.
Avatar billede raffar Juniormester
11. september 2003 - 13:33 #11
dossing >> Jeg kan stadig ikke se dit bidrag!
Avatar billede raffar Juniormester
25. september 2003 - 19:03 #12
Nå der kom desværre ikke oget respons så jeg har blot lavet det selv.
Takker ellers for jeres indsats.
Avatar billede raffar Juniormester
25. september 2003 - 19:04 #13
Lukker