Avatar billede w13 Novice
02. september 2003 - 21:31 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Idé til indhold

Hej, vi er netop gået i gang med en internetportal (www.goce.dk) for unge, men mangler stadigvæk idéer til diverse former for underholdning/indhold. Vi håber, at nogen her har idéer til nye og anderledes internetaktiviteter, og på at få mange svar.
  På forhånd tak,
w13 og ven!

P.s. vi er ikke 13 år, da det er en gammel profil!
Avatar billede giang Nybegynder
02. september 2003 - 21:37 #1
Vi driver bl.a. www.vittighed.dk og www.abcmobil.dk. Er I interesseret i at få noget indhold fra disse sider ind på jeres side? Det passer i hvert fald godt til den unge målgruppe.

I skal iøvrigt passe på med at offentliggøre jeres domænenavn, når I ikke engang har registreret det. Blot et godt råd.
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. september 2003 - 21:37 #2
flashspil
Artikler om alt mulig for unge.
Konkurencer
Avatar billede janemil Nybegynder
02. september 2003 - 21:38 #3
Hvorfor lave en side hvis man ikke selv ved hvad der skal være på den? Hvad ville du gerne selv finde på en side?
Unge????
Det er jo nok liiiidt for bredt. Jeres målgruppe må da kunne blive mere specifik. Computerspillere, hestepiger, skakspillere - > find et emne.
Avatar billede w13 Novice
02. september 2003 - 22:00 #4
Jo, det er lidt bredt, men vi er selv unge, og bestemt ikke særlig garvede. Det er kun for sjov indtil videre - for at se, hvor langt vi kan nå, og... tja, vi ønsker bare nogle forskellige sider med underholdning, så "surfere" har noget at slå tiden ihjel med. Indtil videre har vi planlagt blandt andet debat, chat, (forhåbentligt også) spil, osv. Den slags... Men nu føler vi, at vi har brug for noget anderledes...
  Også tusind tak til "Giang" for tilbuddet, men jeg ved ikke om det er smart af jer, da i lyder professionelle, og dette kun er en prøve. (I hvert fald i starten!) Desuden; Fik vi stjålet vores domænenavn gik det nok... Men tak for advarslen : )

Med venlig hilsen
w13

PS.: Vi er kun os to på dette lille projekt og har derfor ikke store muligheder for SELV at lave Flash-spil og skrive artikler... Eller er det skam gode idéer, som vi også selv har (og stadig vil) overveje...! Og konkurrencer... Tja, nu må vi se...
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. september 2003 - 22:04 #5
hvis jeg var jer ville jeg sidde mig ned og skrive nogle fede nyskabende ideer, derefter finde nogle folk som kunne hjælpe jer med at stable projektet på benene, måske også spytte nogle penge i det.

Nu til dags er der for mange der har små portaler, i vil ikke blive set hvis i ikke er seriøse og hvilke laver noget folk gider læse...

men ellers held og lykke med projektet
Avatar billede baaay Nybegynder
13. september 2003 - 13:44 #6
Jeg var inde på jeres side - Goce.dk

Hvis I gerne vil have unge ind og kigge på den, vil jeg råde jer kraftigt til at få nogle gladere og lysere farver ind, i stedet for det kedelige, mørkegrønne I har på siden nu.
Jeg kan godt se, siden ikke er færdig. Jeg ville bare sige min mening om den, og prøve på at hjælpe jer.

Men rigtig meget held og lykke med det!

Jesper Bay, KultWeb.dk
Avatar billede thesticker Nybegynder
19. september 2003 - 00:01 #7
Jeg syntes at goce.dk skal have et mere frisk design..
Brug adobe photoshop 7.0
og hvis i ikke kan finde ud af det..så kig på www.pslover.com !
Og hvis i vil have noget der virkelig fanger unge skal i lave et counter strike portal som er gratis og brugervenlig og måske leje en counter strike server så folk kan komme ind og spille!
Bare brug fantasien! i kan oxo bare finde på noget nyt og se om det funker jeg vil gerne hjælpe jer med jeres site i kan bare skrive til mig på lokei_@hotmail.com