Avatar billede rohde Nybegynder
02. september 2003 - 20:05 Der er 6 kommentarer

Tilbagemelding at person ikke findes ved møde indkaldelse.

Hej
OS: W2K
Exchangeserver W2K

Har følgende:
Mindre netværk med 75 brugere alle anvender MS outlook op mod exchangeserver.
Mit problem:
Hvis der indkaldes til møde og (kurt) indkaldes kommer der en mail retur, til den der indkalder, at (birthe) ikke er i firmaet længere og derfor ikke kan modtage mail.
(Kurt) har haft (birthe) ansat som sin sekræter men hun er stoppet og er blevet slettet fra systemet.
Hvis der sendes en mail til (kurt) virker alt som det skal.
Jeg har på fornemmelsen at der på et tidspunkt har været sat et eller andet op imellem (kurt) og (birthe) men som ikke er blevet slettet helt.
Hvor kan jeg lede for at få (birthe) ud af systemet?
Håber det er til at forstå.
Avatar billede nordhavn Nybegynder
02. september 2003 - 22:09 #1
Kig på Kurts Outlook. Han har nok delt sin Kalender mappe og givet Birthe tilladelse til at redigere aftaler og muligvis andre ting. Selvom hun er slettet fra systemet (Exchange) kan hun stadig eksistere på Outlook klienten. Du skal grundigt igennem Kurts Outlook - Kalender, Opgaver, Stedfortrædere, Kontaktpersoner alt efter hvilke faciliteter der er i brug.
Mvh
pb
Avatar billede rohde Nybegynder
02. september 2003 - 22:26 #2
Hej pb
Har kigget lidt på Kurts profil men vil lige give det en chance igen ellers vil jeg slette kurt og oprette ham igen. håber dette hjælper. Har lige prøvet at oprette birthe igen, men det hjælper ikke, hun modtager intet og fejlen er der stadig.
Avatar billede nordhavn Nybegynder
02. september 2003 - 22:48 #3
Hej rohde
Jeg tror nu stadig det er Kurts Outlook du skal ha' fat i. De her ting bliver styret fra klienten.
Mvh og godnat
pb
Avatar billede rohde Nybegynder
03. september 2003 - 12:02 #4
Kan outlook opsætninger kun ses ude hos klienten? Da nogle af disse opsætninger lageres på serveren kunne det være rart at kunne se opsætningen på serveren.
Mit mål er stadig kurt. Men ville lige se hvad der skete hvis jeg oprettede birthe igen. Ville birthe overhoved modtage en mail? ...Nej desværre.
Jeg har desværre ikke tid til at kigge på dette problem før i næste uge så hvis der ikke lige komme noget respons er det fordi jeg mosler med noget andet.
rohde
Avatar billede spoodle Nybegynder
03. september 2003 - 16:07 #5
Er du sikker på birthe ikke står under stedfortrædere hos kurt?

Jeg har haft lignende problemer. Fordi hvis man sender en indkaldelse til en person, bliver der også sendt en til stedfortræderen (hvis der er nogen)...
Avatar billede kedde65 Praktikant
03. september 2003 - 17:24 #6
Det er helt klar fordi Kurt har haft Birthe som sin stedfortræder, og at hun så skulle modtage alle hans mødeindkaldelser som Birthe så kunne svare på. Du skal ind på Kurts klient og slette alle stedfortræder informationer der findes i hans Outlook.
Det kan ikke styres central - så vidt jeg husker :-)

VH CK