Avatar billede kfdk Nybegynder
21. december 2000 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Netscape is out of memory.

\"Netscape is out of memory. Try quitting some other applications or closing some windows.\"
- Det er den besked jeg får, når jeg vil teste en side i Netscape, uanset at jeg lige har startet maskinen, og kun har åbnet Netscape. Hvordan løser jeg dette problem??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. december 2000 - 12:27 #1
Siden?
Avatar billede kfdk Nybegynder
21. december 2000 - 12:49 #2
Til erikjacobsen/
Hvis du med dit spørgsmål mener siden hvornår, så er det altid. Tidligere har jeg bare opgivet at bruge Netscape. Nu har jeg opgraderet til 4.76, og håbede at problemet var løst - men NEJ.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. december 2000 - 12:50 #3
Jeg mente at jeg gerne ville se eller prøve siden.
Avatar billede kfdk Nybegynder
21. december 2000 - 13:03 #4
Eksempel:

<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<frameset rows=\"\" cols=\"*,796,*\" frameborder=\"0\" border=0>
  <frame name=\"border_left\" src=\"fr_black.html\" scrolling=\"No\" FRAMEBORDER=\"No\">
  <frameset rows=\"*,437,*\" frameborder=\"0\" border=0>
    <frame name=\"border_top\" src=\"fr_black.html\" scrolling=\"No\" FRAMEBORDER=\"No\">
    <frame name=\"mid\" src=\"forside.html\" scrolling=\"No\" FRAMEBORDER=\"No\">
    <frame name=\"border_bot\" src=\"fr_black.html\" scrolling=\"No\" FRAMEBORDER=\"No\">
  </frameset>
  <frame name=\"border_right\" src=\"fr_black.html\" scrolling=\"No\" FRAMEBORDER=\"No\">
</frameset>
<noframes></noframes>
</html>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. december 2000 - 13:07 #5
Nåh, netscape er vist bare forvirret over den tomme  rows=\"\"  - prøv at
fjerne den. Det er jo ulovlig syntaks, så du må bære over med den ;-)
Avatar billede kfdk Nybegynder
21. december 2000 - 13:18 #6
OK - så må jeg se alle de sider igennem, som giver det samme svar fra Netscape. Men det forvirre mig stadig at programmet siger \"Netscape is out of memory\" i stedet for \"Syntax error\" ell. noget i den retning.
Tak for hjælpen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. december 2000 - 13:35 #7
Bestemt, kfdk, det er en underlig fejlmeddelelse - eller mangel på samme. Den er
sådan lidt i stil med Netscapes \"filosofi\": Hvis noget er forkert, svarer vi ikke for
følgerne ;-)

Men nu skal du ikke tro jeg er specielt kløgtig desangående. Jeg hev din HTML-
stump igennem en HTML-validator, og den påpegede problemet, og så var det
jo nemt at prøve.

Min \"filosofi\": Livet er for kort til at undvære sin HTML-validator.
( http://www.htmlvalidator.com )