Avatar billede dsjk Novice
02. september 2003 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Se opsætning på cisco firewall

Hej

Jeg har en cisco pix 501 firewall, som tdc har været så venlige at sætte op.

- Kan jeg på nogen måde se hvordan den er sat op, hvordan?

Problemet er at jeg skal vide hvilken ip port 21 er smidt hen til.

/dsjk
Avatar billede pkrasmus Nybegynder
02. september 2003 - 23:27 #1
"sh nat" er lige mit bedste bud, hvis ikke jeg skal henvise til manualen :)
Avatar billede svindler Nybegynder
03. september 2003 - 09:46 #2
Har du login til den?
Det kan lade sig gøre at resette passwords til den, men så vil TDC formodentlig ikke tage ansvaret for sikkerheden længere, hvis de har det idag.
Har du spurgt TDC om en udskrift af config'en?
Hvis det er en standard-opsætning, så bliver ftp (eller andre porte) ikke forwardet til noget som helst.
Avatar billede dsjk Novice
03. september 2003 - 12:08 #3
Har endelig fået svar fra tdc, det er en std. opsætning og port 21 er ikke forwardet :(