Avatar billede pejtiry Nybegynder
21. december 2000 - 10:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TCP/IP og LAN i DIABLO

Hvorfor forsøger Diablo spillet at ringe op til Internettet når jeg vil spille multiplayer på LAN? Der står i dokumentationen at TCP/IP kan bruges til lokalt netværk, men… Hvordan får jeg den til at lede på netværket. Er det spillet eller W98 eller IP adressen eller hvad? Jeg har 100 mbit netværk med to computere direkte forbundet (ingen hub)
Avatar billede snowball Novice
21. december 2000 - 11:03 #1
Hvilken IP prøver du at connecte til ???

Snowball
Avatar billede pejtiry Nybegynder
21. december 2000 - 12:46 #2
Mine egne, dem som står i Diablo, der står hvilken IP man har. Jeg har faste IP\'er på begge computere. Jeg kan se forbindelsen i Andre computere og jeg kan også få forbindelse i Age Of Empires 2, så jeg ved det kan virke.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
21. december 2000 - 13:43 #3
Har du inde under
Denne computer > Kontrol panel > internet indstilinger > fanebladet forbindelser
sat den til automatisk og ringe op til din internet udbyder?
Hvis ja, vælg \"Ring aldrig op til en forbindelse\"
og prøv så.
Avatar billede dreadworg Nybegynder
21. december 2000 - 15:35 #4
Da jeg spillede Open minimerede den bare Diablo, og prøvede så at ringe op. Du kand a sagtens gå ind i Diablo bahefter samt, at hvis du skal joine ét til game uden du har haft været ude af spillet, vil den så ikke gører det igen.