Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 23:14 Der er 91 kommentarer

hvorfor den slags!?

vil bare lige høre hvorfor folk altid skal slagte hinanden her på eksperten!? det er specielt om aftenen, og det er sindsygt irriterende, da man fuldstændig mister interessen for at være her. Som http://www.eksperten.dk/spm/395536, her er øjensynligt een som harskoddet stedet her op, pga tonen herinde!! "men jeg ønsker ikke at være medlem af et forum som skal være på nakken af en" - vil give ham totalt ret! kan godt forstå hvis han føler sig totalt slagtet herinde og især med den totalt flabede besked der ligger til sidst.. den er da til at kaste op over ("Vi takker og bukker.")! hvad med en ordentlig omgangstone herinde, og hvad med at sige tingene på en pæn måde i stedet for at slagte folk, uanset om man føler sig viiiiildt snydt! og ird, du fortsætter stilen hva! hvad med at godtage mandens forklaringer, og sige jamen ok han har en fornuftig forklaring og så er den ikke længere! og jeg vil fx kunne finde på at skrive en tidsbegrænsning, der findes altså deadlines som skal overholdes!! men jeg kan se i de links der er smidt i det ovennævnte spørgsmål omkring raggie, at jeg ville have gjort nøjagtigt ligesom ham! men raggie er jo ikke den første som ird har fået til at smutte, eller for den sags skyld så mange andre end ird..
vil gerne have en fornuftig forklaring på hvorfor alt og alle skal slagtes som høns!?

en frustreret og skuffet cowgirl21
Avatar billede cdc Novice
01. september 2003 - 23:22 #1
Er lang tid siden jeg har været her inde på fri debat, men nu har jeg kigget idag for sjov skyld, og det var ikke sjovt...
Grunden til at jeg ikke gad at abbonere på denne kat. var at det altid var mudhuggeri her inde.
Hvis du lader vær med at kigge i fri debat, slipper du for det meste, dog vil der altid være lidt, men det er lige til at tåle.

/cdc
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 23:25 #2
mit dilemma er bare at jeg finder de fleste af point i denne folder.. og skal altså høre på mudderkastning og slagteri hver gang... synes folk er nogle ubehøvlede s... overfor hinanden herinde, og det sker at det også bliver personligt!

cowgirl21
Avatar billede cdc Novice
01. september 2003 - 23:29 #3
jeg kan se dit problem, men det er bare to muligheder, enten må man tåle mosten, og den er hård at svælge nogle gange....eller ikke abbonere på kategorien og holde snude væk...
Nu er det jo regler om lige det med mudderkastning og tilsvining af personer, og det enste man skal gøre er at anmelde, så er det op til coadmin at kigge på sagerne.
Men gennerelt synes jeg at det er blevet meget bedre her inde, og mudderkastningen har holdt sig til denne kategori, i stedet som før, var over alt på eksperten
Avatar billede mat Nybegynder
01. september 2003 - 23:30 #4
Mon ikke det kunne løses ved at fjerne point fra fri debat?

Jeg mener eksperten er et IT-forum og såvidt jeg har forstået er "fri debat" tænkt som et forum hvor "eksperterne" kan drøfte andre ting end lige deres "nørdniche". Hvorfor skulle der være point her, kan man være "ekspert" i "fri debat"?

Jeg mener, som /cdc, at der egentlig er stille og roligt i de øvrige kategorier jeg færdes i - "underholdningen" opstår mest i fri debat.

mvh mat
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. september 2003 - 23:36 #5
jeg må sq sige at jeg forstår dig, cowgirl!
synes også at ird skulle tie stille i den situation.
Men spørger kunne jo også bare anmelde ham.... Det ville jeg i hvert fald ha gjort!

PS: jeg har 600point ude nu - alle spg. oprettet idag!  :P til dem der har ondt i røven over det!
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. september 2003 - 00:16 #6
Jeg har lige anmeldt ird i det spm. Han ligner helt gevaldig den lrd der blev slettet for netop den slags kritisk indblanding for nogen uger siden.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 00:18 #7
jakoba > det må jeg gi dig ret i!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 08:16 #8
Jeg kan kun bakke dig op her, kopige.

Man skræmmer ikke en bruger væk på den måde. I givne situation kunne raggie lige så vel have været mig. Jeg uddeler heller ikke point for ubrugelige svar.

Og peet49's hoverende kommetar til sidst hører slet ingen steder hjemme.
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 08:22 #9
ja kan gost se, at det ikke er det heldigste mht. ird i denne sag, men helt ærligt: slagtet??? han gør ham opmærksom på at han gafler pointene selv....har raggie ingen dårlig samvittighed over det, behøver han vel ikke gøre noget ved det...

...meeeen hælder alligevel til den side at ird skulle have anmeldt ham i stedet...en coadmin som eagleeye gør også noget ved pointmisbrug, og han er i særdeleshed kvalificeret til at se om raggie har begået uret..!!

Håber du gør det en anden gang ird!
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 08:23 #10
gost = godt :-)
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 08:25 #11
...men i bund og grund burde i jo bare anmelde peet49 hvis hans kommentar ikke er sober...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 08:28 #12
tobias28, manden har jo ikke overtrådt nogen regler. Han tager point selv i de spørgsmål hvor han ikke har fået brugbare svar. Det ER altså almindelig accepteret praksis. Jeg ville have gjort nøjagtig det samme.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 08:29 #13
tobias28 > nu har ird jo altså fået at vide at lige præcis det han gør der, skal han lade være med! Hvis han ikke kan følge admins afgørelse, må de evt. banne hans ip...  men så langt er det ikke kommet - endnu.

og ang. at ird skulle ha anmeldt ham?!? jamen halløj, har du ikke fulgt med i debatten ang. point?
Det er fuldt lovligt at ta point selv - også selvom du har fået et brugbart svar.
Så hvad skulle han anmelde ham for??
Avatar billede cdc Novice
02. september 2003 - 08:30 #14
Metal-> Jeg har ikke fulgt med...: Det er fuldt lovligt at ta point selv - også selvom du har fået et brugbart svar?? har du en forklaring på denne
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 08:32 #15
/cdc > jamen det har jeg da - kig her:

http://www.eksperten.dk/spm/389484
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 08:33 #16
metal, det er nu ikke helt korrekt. Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Admin har givet coadmins besked på igen at følge op på pointsager.

Men i lige denne situation er der stadig intet at komme efter. Man skal jo ikke tvinges til at uddele point til forkerte eller ikke brugbare svar.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 08:35 #17
(mener det var eagleeye der fortalte mig det, da jeg spurgte til det i et andet spørgsmål)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 08:36 #18
nanoq > eftersom der ikke har været et indlæg i E-nyt, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle ha været ændret.
Læg mærke til at jeg har haft kontakt direkte med admin! Og da han ikke har kommet med nogen udmelding, ja så siger resultatet sig selv!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 08:37 #19
Jeg gad f.eks nok se admin forklare hvis jeg bliver slettet pga. at jeg tog point selv!!
Avatar billede cdc Novice
02. september 2003 - 08:38 #20
nanoq--> du er jo en fornuftig mand, hvad synes du om denne:
http://www.eksperten.dk/spm/394376
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 08:55 #21
/cdc, umiddelbart har du da ret i den. Selvom jeg ikke kan vurdere hvilke svar er korrekte. Aner intet om CSS ;)
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 10:24 #22
lige for mennesker der ikke er opdateret :O) -->jakoba --> ird og lrd er en og samme person... og som jeg skrev i starten så fortsætter han stilen.. han har åbenbart ikke fattet pointen med at blive deaktiveret..

cowgirl21
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 14:04 #23
I er simpelthen for meget hele dyngen! Specielt dig cowgirl, dig har jeg da totalt mistet respekten for!

<<og ird, du fortsætter stilen hva! hvad med at godtage mandens forklaringer, og sige jamen ok han har en fornuftig forklaring og så er den ikke længere! >>
Er det ikke lige præcis det han gør? Han svarer på en pæn og ordentlig måde, at han ikke ønsker at tage del i spørgsmålet på de præmisser.

Stop nu jeres heksejagter, den slags hører middelalderen til!

Cowgirl, jeg ville ønske at du snart vil stoppe dine ubegrundede angreb på ird/lrd, du har tidligere bevist at du ikke kan bakke dine udtalelser op, det kedelige er bare at du trækker andre, rimeligt fornuftige, mennesker med i din formålsløse personjagt!
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 14:07 #24
Nå så køre det igen!!

Fordi jeg bliver irriteret over en buger som denne, mener I straks jeg er tilbage med den gamle stil!
Og til dig metal hansen... Skal love for du har skifte mening omkring mig, efter jeg kaldte dig stik i rend dreng p.g.a. det med Resten!

Hvis I mener jeg skal opføre mig som en lille skoledreng, der ikke må sige sin mening kan det også være ligemeget med at være her. Som alle andre herinde vil jeg have lov til at sige min mening, og det ændre jeg ikke ved. Jeg har siden jeg oprettede en ny konto ikke generet nogle bruger herinde, bortset fra denne raggi, hvilke jeg ikke kan se jeg gør.

Hvor er denne eksperten dog på grænsen at totalt børnehave
Avatar billede cdc Novice
02. september 2003 - 14:09 #25
popsy--> som du kan se svarer jeg nejtralt og uden at køre hekse jagt på enkelt personer
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 14:09 #26
Iøvrigt erindrer jeg forresten lige et tidligere sp. hvor selvsamme cowgirl nok så fornuftigt/uheldigt, bad os andre om at skrubbe af, hvis vi ikke kunne lide lugten i bageriet. <--- Den kan jo så underbygges :)
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 14:10 #27
cdc> Ok, enkelte undtaget, blev lige hvidglødende der ;)
Avatar billede cdc Novice
02. september 2003 - 14:11 #28
og hvad ird/lrd går og laver rager ikke mig, da jeg aldrig er stødt ind i ham uden om en lille kommentar at vedkommende lrd villa hae svar af har smidt compen ud af vinduet, men har læst noget af trådene men har ingen mening om det da han ikke stødt mig må manchetterne

stavefejl er gratis
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 14:12 #29
Kommentar: ird
01/09-2003 19:11:50    *LOL* hvorfor ikke smide de point på nu!

Kommentar: ird
01/09-2003 19:17:47    Kan se du æder  point selv i dine spørgsmål :-)

good luck du

Hvor er det lige jeg genere nogen???

Han spørger om ikke jeg kan finde dem hvor han æder dem selv dette gør jeg:

Kommentar: ird
01/09-2003 19:35:05    http://www.eksperten.dk/spm/378017
http://www.eksperten.dk/spm/375396
http://www.eksperten.dk/spm/359504
http://www.eksperten.dk/spm/349758
http://www.eksperten.dk/spm/339843
http://www.eksperten.dk/spm/331989
http://www.eksperten.dk/spm/320278

hvor mange skal jeg finde

Kommentar: ird
01/09-2003 19:55:36    Det gør ikke mig noget :-)

Brug eksperten som du lyster min ven. Men at sætte tid på et spørgsmåls besvarelse er ikke pænt. Men igen gør som du lyster

Hvor FAN*** er det lige jeg genere nogen cowgirl. Du opretter derimod en tråd hvor DU hakker mig ned!! og du snakker om at slagte folk...hvor herre bevares
Avatar billede snowball Novice
02. september 2003 - 15:03 #30
Nu kan jeg altså ikke helt lade være med at blande mig. Og inden i kommer alt for godt i gang, så glem _alt_ om IRL forhold!

LRD/IRD: "Fordi jeg bliver irriteret over en buger som denne, mener I straks jeg er tilbage med den gamle stil!" Jeg må nok konstatere at du så småt er på vej - om du vil indrømme det eller ej. I http://www.eksperten.dk/spm/394120 skriver du "Husk dine gamle spørgsmål :-)" og i http://www.eksperten.dk/spm/395344 er du på den igen med "Lykken kan også være du afslutter alle dine gamle spørgsmål :-)" efterfulgt af det famøse option 22 link! Du har utallige gange fået at vide det ikke er din opgave, og du har mindst lige så mange gange lovet at du nok skulle stoppe med det, men resultatet kender vi vist alle.

popsy: Måden IRD kommer "ud af" http://www.eksperten.dk/spm/395536 kan diskuteres. Efter min mening burde han bare ha' holdt det ("Kan se du æder  point selv i dine spørgsmål :-) good luck du") for sig selv, og bare gået videre til næste spørgsmål og så ikke bruge mere tid på raggie hvis IRD ikke mener han er værd at bruge tid på. Desuden mener jeg heller ikke lige umiddelbart at de links IRD kommer med, beviser at raggie altid tager point'ene selv. Flere af dem er der en naturlig/fornuftig forklaring på hvorfor raggie gør det.

Snowball
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 15:10 #31
Det vil sige jeg heller ikke må kommentere de spørgsmål jeg SELV deltager i???
Og er jeg den eneste der kommentere Raggie i denne tråd???

Jeg gør han for pokker da opmærksom på jeg er ligeglad med hvordan han bruger eksperten. Ja, jeg skulle ikke have kommentere, men sket er sket.

Læs denne: http://www.eksperten.dk/spm/395536

Men din kæreste opretter en tråd udelukkende for at svine mig til er åbenbart okay herinde!

§ 2:

Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.

Jeg er vist ikke den eneste hva!!
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 15:11 #32
snowball> Det kan man så diskutere for og imod, men det berettiger IKKE denne slags spørgsmål/svinerier! Cowgirl fik en anmeldelse fra mig pga dette, men jeg ser den allerede er slettet.

Vil det sige at coadmins mener det er berettiget at oprette denne slags spørgsmål?
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 15:21 #33
Som altid bragende tavshed fra coadmins, men snowball er vel også at regne for inhabil i denne sag.
Avatar billede snowball Novice
02. september 2003 - 15:23 #34
ird:
"Det vil sige jeg heller ikke må kommentere de spørgsmål jeg SELV deltager i???"

Øh, det er der ikke nogen der har forbudt dig !?

"Men din kæreste opretter en tråd udelukkende for at svine mig til er åbenbart okay herinde!"

Du er hevet frem som eksempel. Tråden er ikke direkte myntet på dig, men derimod på den generelle tone i visse kategorier.

popsy:
"Cowgirl fik en anmeldelse fra mig pga dette, men jeg ser den allerede er slettet."

Ifølge CoAdmin systemet har cowgirl21 aldrig været anmeldt !

"Vil det sige at coadmins mener det er berettiget at oprette denne slags spørgsmål?"

Spørgsmålet er oprettet i Fri Debat og så længe tonen er sober og saglig, så ser jeg ærligt talt ikke det helt store problem i det.

"Som altid bragende tavshed fra coadmins, men snowball er vel også at regne for inhabil i denne sag."

Mener jeg ikke. Læg lige mærke til hvad jeg skrev som noget af det første !

Snowball
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 15:31 #35
Kommentar: snowball
02/09-2003 15:23:20>>>>>http://www.eksperten.dk/spm/394120 skriver du "Husk dine gamle spørgsmål :-)" og i http://www.eksperten.dk/spm/395344 er du på den igen med "Lykken kan også være du afslutter ER det ikke tråde jeg selv deltager i?? så hvor vil du hen med at jeg er godt på vej, og jeg vil indrømme det eller ej! Problemet før var vel at jeg spammede andres tråde, hvilket jeg ikke gør mere vel. Jo denne ene gang med Raggie, hvilket jeg har undskyldt til ham for.

så vist jeg kan tyde at denne tråd Cowgirl oprettede er den påmøntet mig da mit navn er det eneste der optræder i indlæget!

så vist jeg kan se er jeg også den eneste der igen får på puklen i denne tråd.

Jeg er nok bare DUM siden jeg føler mig angrebet i denne tråd.
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 15:41 #36
jamen haalløøj metalhansen -> læs lige her! http://www.eksperten.dk/spm/364784
Avatar billede grunken Nybegynder
02. september 2003 - 16:32 #37
Nej nu må i dæleme holde op.....!

Hvad IRD, kommenterer hans indlæg med, må til stadighed være hans valg, og som jeg læser det spørgsmål afslutter han med at give en uforbeholden undskyldning.

Jeg mener at det er op til spørger i nævnte spørgsmål og tage stilling til at anmelde IRD...at han desværre valgte noget andet kan altså ikke kun pålægges IRD!

ikke at jeg ikke respekterer at andre brugere følger op på noget de syntes er uretfærdigt, Men at i den grad trække ird ud til offentligt skue, syntes jeg bestemt ikke er retfærdigt.

Når vi mere eller mindre faste brugere ikke en gang kan med hinanden, hvem kan så ?

Min kommentar må være : uenighed eller ej, ird har taget ved lære af hans deaktivering, så giv ham kredit, og lad være med at kanøfle ham lige så snart han træder "lidt" ved siden af!
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 16:44 #38
ird--> "Du opretter derimod en tråd hvor DU hakker mig ned og du snakker om at slagte folk...hvor herre bevares" du kan ikke læse eller hvad? du er brugt som et eksempel, fordi jeg er for at sige s.... træt af det sprog, det mudderkastning og det svineri som foregår herinde.. tråden er ikke myntet på dig i nogen henseende, havde bare lige siddet og læst det omtalte spørgsmål! det er netop derfor jeg skriver :"eller for den sags skyld så mange andre end ird..", som jeg også skrev, er den værste kommentar i spørgsmålet til at kaste op over, og så vidt jeg erindrer har den udtalelse ikke det mindste med dig at gøre, vel!!? mit spørgsmål er lavet således at folk der føler sig ramt nok har en grund til det, og det har du så åbenbart!! men det var jo sådan set ikke det, mit spørgsmål gik ud på!
og popsy--> har ikke brug for din respekt.. og hvis der er nogen der skal snakke personjagt her, så synes jeg måske liiige at der skulle fejes for egen dør først!! de gange jeg har været inde og kommentere ird, kan vist tælles på en hånd, og straks er du på nakken af mig.. "af kærlighed bliver man blind" det gør popsy åbenbart også, når lrd/ird laver fejl...

og så synes jeg ellers at personlige ting ikke kommer sagen ved, da jeg utallige gange har fået at vide af Snowball, at alt hvad jeg gør og siger er på eget ansvar; er jo lige så voksen som han er! så bland venligst dette udenfor da jeg nok skal få at vide his han mener jeg er trådt over stregen. men så vidt jeg kan se har jeg ikke gjort noget galt endnu, og mener heller ikke at min omgangstone herinde er så nedladende som så mange andres herinde.. har de samme regler som alle jer andre at holde mig til, og det gør jeg så!

cowgirl21
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 16:55 #39
ird > Om jeg har skiftet mening om dig. Nu skal du høre: jeg tror på det bedste i folk indtil de beviser det modsatte.
Jeg gider simpelthen ikke forsvare folk der skyder dem selv i foden!

tobias > tjah, men coadmin siger jo ikke at han SKAL gøre det.... (lukke hans gamle spg.)
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 17:01 #40
"af kærlighed bliver man blind" det gør popsy åbenbart også, når lrd/ird laver fejl...  Er du ikke lidt langt ude nu!!!

Du kan sige hvad du vil cowgirl, men dette tråd var til mig ligemeget hvad du så end siger! Hvis den var til alle som har dette "frygtelige" sprog, hvad du næppe brugt mit navn som tilfælde!!

Men fan*** om jeg gider spilde mere tid på denne latterlige tråd. Ja undskyld jeg bliver sur...

Metal Hansen>>> ak ak
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. september 2003 - 17:38 #41
synes lige jeg vil skrive her at ird og mig har begravet stridskeyboardet over en pibe ICQ  ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 17:45 #42
Cowgirl>>Du skriver du er frustreret og skuffet, vi mangler stadig en forklaring på den med lugten i bageriet, men det gælder måske kun alle andre?
Hvis du ikke kan lide tonen i fri debat, så er problemet ikke større end at holde sig væk fra kategorien, hvilket jeg som regel gør, da jeg har andet at bruge min tid på end det pjat her.
Nanoq>>Det var da en god ting hvis der igen bliver taget hånd om folk der gafler point selv for rigtige løsninger.

Hvorvidt Raggie har handlet rigtigt eller forkert ved jeg ikke, og har ikke tænkt mig at sætte mig ind i, men den forklaring han kommer med er god nok til mig.
Ird>>Hvor mange har snart fortalt dig at du skal træde varsomt herinde, du burde vide at dit nick er ligesom at vifte en rød klud foran en vred tyr, så gør som jeg, og andre, har bedt dig om, læs dine indlæg igennem et par gange inden du sender dem.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. september 2003 - 17:47 #43
cowgirl21: jeg kan godt forstå din frustration. Det er irriterende. Jeg er nok enig med /cdc. Enten må man acceptere det, da jeg ikke tror det bliver bedre, eller også må du lade være med at abonnere på kategorien. Pointene er sikkert heller ikke så vigtig for dig alligevel.

Det er måske lidt uheldigt du får nævnt ird i den sammenhæng. Det er lidt salt i såret, men lad nu det ligge.

metal/ird: godt I er ok igen!!!.

Jeg har sagt til ird, han nok bare skal lade være med at kommentere.
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 18:33 #44
det jeg mener med pointene er at jeg faktisk kun kan svare på spg der ligger i denne kategori.. og dette pga at jeg ikke har et klap forstand på it.. kan da lægge et andet link til et spørgsmål, hvor jeg følte at pludselig ikke var faglig korrekt, og følte atdet var nedladende at få at vide at jeg var sjusket og doven... og jeg ganske simpelt vidste at det var den mest præcise måde at gøre tingene på.. hvilket jeg også skriver at en anden lærer mener.. http://www.eksperten.dk/spm/395618
her var det mig det gik ud over (ved den ikke ligger i fri debat, men problemet er det samme..), og her er ird ikke inde.. derfor er intet fra min side en personjagt på ird som popsy så fint skriver, men simpelthen mit problem med nørder som ikke kan finde ud af at sige tingene på en pæn måde, eller acceptere at andre har lige så meget ret. det skodder mig altså bare af!
ird--> lidt langt ude?? næh det mener jeg ikke for han beskytter dig selvom du harlavet så meget ravage at du blev deaktiveret..- er det ikke at være blind når man ikke kan se andres fejl!!?
og forresten popsy.. anmeldt mig bare alt det du har lyst.. laver bare en ny bruger ligesom lrd/ird.. og så kan det godt ske at jeg bliver rigtigt irriterende bevidst fra min side, for lige nu bringer jeg åbenbart p.. i kog ubevidst...

cowgirl21
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 18:41 #45
Cowgirl>>Der mangler stadig den forklaring på "lugten i bageriet" om den kun gælder alle andre?
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 18:47 #46
så du mener at jeg skal smutte fra eksperten? næh, ikke lige nu, for jeg finder mig ikke i at blive bedt om det (har altid været temmelig kontrær), så nu slipper i ikke for mig! desuden er der i det mindste nogen som sætter pris på mit faglige niveau i matematik.. så desværre må jeg skuffe jer.. jeg smutter ikke fra bageriet selvom jeg ikke kan lide lugten.. så man må sige at den besked blev skrevet i en anden tråd om noget helt andet, så jeg har lov til at mene at folk herinde er nogle s... overfor hinanden og sætte en debat igang, om hvorfor det skal være sådan.. i det mindste har jeg et liv ved siden af eksperten så jeg vil ikke gå sukkerkold og tude i flere uger hvis jeg bliver deaktiveret herinde fra..øv hva!

cowgirl21
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 19:10 #47
*SUK*
Enten vil du ikke svare på det jeg spørger om, eller også kan du ikke.
Den bemærkning var direkte møntet på mig og et par stykker mere i det andet spørgsmål, og jeg mener stadig at have krav på en forklaring, da det helt ærligt er noget p.. at lukke ud til andre, og så selv brokke sig over at der er nogen der siger noget til en.
Det glæder mig da på dine vegne at du har et liv udenfor E!, tænk det er vi faktisk mange der har!
For at svare direkte på dit spørgsmål, nej det mener jeg i hvert fald ikke, hvorfor skulle jeg mene det, fordi du kom med den "dumsmarte" bemærkning, der tager du helt fejl "lille ven", jeg synes bare at en ordentlig forklaring ville være på sin plads, om du mente at jeg/vi skulle smutte fordi vi ikke var, og stadig ikke er enige i den beslutning, eller om det bare var en finke der røg af panden.
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 19:19 #48
cowgirl> Dine slet skjulte vamle antydninger bider såmænd ikke på mig.

Du glimrede ved, i monsterspørgsmålet om LRD's deaktivering, at smide uunderbyggede anklager om manden. Du har til dags dato ikke været i stand til at underbygge disse, og det forstår jeg så udemærket, eftersom det var en lodret løgn du slyngede ud der. Da du så i samme sp. bliver gjort opmærksom på at du må have misforstået hans indlæg, begynder du så at bevæge dig væk fra dine egne ord, og i stedet bede dem som ikke kan klare lugten i bageriet om at smutte. Egentlig det samme som sker her, du nævner direkte ird i dit oplæg, tilknyttet en nedsættende bemærkning. Synes du selv det er særligt smart?  Og havde du forventet ikke at få svar på tiltale på det?

Jeg mener stadig at deaktiveringen af LRD var totalt forrykt, og uden nogen som helst hold i virkeligheden. Jeg er stadig modstander af det coadminsystem som (ikke) fungerer på E. Har du nogensinde været i tvivl om det?

Du skriver at kærlighed gør blind, det forstår jeg ikke helt, er det da derfor du under ingen omstændigheder kan se når coadmins laver en fejl?

Iøvrigt er der vist ingen der be'r dig smutte fra E, men i stedet (i din egen ånd) at smutte fra fri debat, da du ikke kan holde til tonen. Det er ret sjovt at se, at du sabler os andre ned, når vi forsøger på at ændre E, men når du gør det, er det skal helt iorden.

Din sidste kommentar ang. dit liv udenfor E må siges at være under bæltestedet, og lidt for tåbelig, specielt da for en kommende lærer!?
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 19:22 #49
tror ikke jeg havde forstået før hvad du mente, men hvis du mener hvorfor jeg skrev den bemærkning er det fordi jeg ikke forstår, hvorfor i ikke forstår at ird havde fortjent det.. den er ment på den måde, at hvis i ikke kan lide de beslutninger coadmins tager hvorfor så være her??
håber det var det du mente..
og ellers vil jeg foretrække at du ikke kalder mig øgenavne, det har jeg vist ikke gjort ved nogen vel?? som jeg hele tiden har ment.. hvorfor skal sådan noget som lige nøjagtig din kommentar "lille ven" være sådan et sted som her??

cowgirl21
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 19:34 #50
skal jeg forklare min kærlighed gør blivd popsy.. det var den pæne måde at sige det på, for jeg mener at du slikker ham i r....!!! (uhhh nu kommer der nok en anmeldelse uhhh ) kan godt se når coadmins laver fejl, men lrds deaktivering var absolut ikke en fejl set fra min side.. og som jeg har skrevet ovenfor så var det spørgsmål, lige det der fik bægeret til at løbe over, og har aldrig haft en lynch på ird, kan jo ikke gøre for at han føler sig truffen!! og så mener jeg stadig at personlige ting skal holdes langt udenfor denne debat.. man kan ikke have en holdning fordi man er lærer eller? man har ikke lov til at sige sin mening om flabede hoveder som dig (-->fromsej: første øgenavn i denne tråd!!) tåbelige hoveder der ikke fatter en s...(-->fromsej: andet øgenavn!) som ird, der åbenbart ikke har forstået at han er en pain in the a.. for coadmins!! (uhhh nu kommer der nok en anmeldelse til uhhh)

cowgirl21
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 19:37 #51
Det skal jeg såmænd hurtigt forklare dig, du taler ned til mig, jeg taler ned til dig, længere er den historie ikke.
Hvis du ikke selv kan se det, så prøv at læse dine indlæg som en udenforstående ville gøre det!
>I det mindste har jeg et liv udenfor Eksperten< >øv hva<
Synes du det er meget anderledes end "lille ven" så vil jeg gerne have forklaret forskellen, for jeg kan ikke se den!
Den forklaring er jeg ikke imponeret af, men OK hvis det er det bedste du kan komme op med, er der jo ikke noget at gøre ved det.
Avatar billede cdc Novice
02. september 2003 - 19:37 #52
Her en lille smagsprøve når man prøver at hjælpe: http://www.eksperten.dk/spm/395990
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 19:42 #53
fromsej.. eksisterer du i flertal?? "så desværre må jeg skuffe jer.. " altså var den ikke kun til dig men til jer som ikke kan se hvorfor jeg ikke smutter fra bageriet.. men interessant at du åbenbart lider af splitting!!

cowgirl21
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 19:43 #54
cowgirl> Jeg har opgivet at anmelde dig, du fatter jo alligevel ikke hvorfor! Samtidig trænger du til at udvikle en højere forståelse for meningsforskelle, idet min trang til at stå fast på min mening, åbenbart i dine øjne, gør mig til en røvslikker? Flot, held og lykke, når du skal forme den næste generation unge mennesker, de skal sq nok blive vellykkede!? (Sarkasme)

Du skriver at du mener personlige ting skal holdes udenfor denne debat, det griner jeg sikkert stadig af når du læser dette :) Fej for egen dør osv.......?

Da du nu tydeligt har bevist at dit intelektuelle niveau befinder sig så lavt, at du ikke kan svare for dine egne påstande, skal jeg nok fra nu af, stoppe med at forvente det fra dig.

Men tro dermed ikke at du slipper for påtale, når du i fremtiden slynger om dig med dine ubegrundede anklager og påstande, for den slags er netop det som ikke hører hjemme i dette forum.  Med fare for at få en anmeldelse på halsen, vil jeg mene at det er dig der ikke hører hjemme her, aldrig har jeg set nogen lukke så meget l*** ud på så kort tid som du har præsteret!
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 19:44 #55
Sig mig hvor længe skal jeg finde mig i at høre på dit pi* cowgirl!!!

du siger du IKKE er ude efter mig, men du har vist endnu ikke lavet et indlæg, hvor du ikke sviner mig på en eller anden måde! Tror du ikke snart du skulle slappe lidt af igen!

Fatter ikke I gider blive ved Fromsej. Det er jo som at snakke til en dør
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 19:48 #56
Nu lægger du niveauet her, så fortsætter jeg da gerne!
Jeg håber ikke du skal være dansklærer, det kræver at man kan både læse og forstå en tekst, hvilket du jo helt tydeligt ikke kan!
Nej, jeg er ikke i flertal, læs her igen "Den bemærkning var direkte møntet på mig og et par stykker mere i det andet spørgsmål", tydeligt nok?
Men ellers må du jo finde en der kan forklare teksten for dig langsomt og tydeligt!
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 19:49 #57
ird--> aha.. fromsej *lider* altså af splitting.. "Fatter ikke I gider blive ved Fromsej" og vil da gerne at du lige viser mig i hvor mange spørgsmål jeg har været efter dig! - ikke hvor mange indlæg, men hvor mange spørgsmål..- forstår du??
popsy--> du er ikke meget bedre selv.. med personlige ting mener jeg profession,forhold,alder og alt muligt andet.. at feje for egen dør først mener jeg stadig er nødvendigt!
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 19:53 #58
er uddannet dansklærer (ked af at skuffe dig.. ) og med klassens højeste karakterer.. men jeg gider ikke bruge tid på at sidde og stave rigtigt sætte komma osv for at nørder fatter hvad jeg skriver.. men det er åbenbart nødvendigt for der er åbenbart nogen der har misforstået det med ird, og oven i købet noget så grueligt, i mit stillede spørgsmål..
så hvem mon det er der skal ha forklaret spørgsmålet??
Avatar billede grunken Nybegynder
02. september 2003 - 19:53 #59
hehe, tager chancen for at få en anmeldelse for spam ;p

men hvis der fandtes en disiplin i tekstforståelse..., så ville i helt klart have topplaceringer i kategorien : "reflektion af biord uden overordnet mening"

Nej Alle jeg tager hatten af for Jeres argumenter og vedholdenhed men helt ærligt : hvad er det lige der foregår her?

lad os dog debattere forslag til forbedring af overordnet omgangstone.....og forståelse!

/cdc > er du lille ??? *G*
Avatar billede mat Nybegynder
02. september 2003 - 19:55 #60
cowgirl > tag nu lige en dyb indånding, inden du fortsætter i denne tråd.

"hvad med en ordentlig omgangstone herinde, og hvad med at sige tingene på en pæn måde i stedet for at slagte folk" - citat cowgirl

vi springer lynhurtigt videre i teksten:

Kommentar: cowgirl21

Hvordan synes du selv det går? Du vil gerne have at folk taler pænt til hinanden og alligevel er du den i denne tråd, der springer mest i øjnene hvad angår den ubehagelige tone.

Noget helt andet er: Hvor går din definition på "slagtet"? - i den lille matematiksnak du selv henviser til refererer du til dig selv som værende blevet "slagtet" - det kan jeg slet ikke se. Folk forsøger at argumentere sig frem til deres syn på matematikken, du kan gøre ligeså (og gør det også), men alligevel føler du dig "slagtet"? ("jeg ved jeg har ret" er ikke et argument)

Fra min skærm er du lidt tyndhudet, men du går alligevel gerne forrest når der skal tales skurvogn?

-mat
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 19:55 #61
og ird.. du kan da bare klap gæller og lyttelapper i og finde idg et andet sted at være herinde, når du ike kan godtage mit ord for, at mit spørgsmål aldrig har været for at være på nakken af dig! men sjovt nok sagde jeg til snowball igår at du nok ville føle at jeg var på nakken af dig, men at det ikke var meningen.. du er bare alt for nærtagende!!
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 20:00 #62
Nu stopper du okay!!! Du skal sq snakke om at være nærtagen.
sært nok der ikke har været en coadmin og stoppe det her fis!
Avatar billede cdc Novice
02. september 2003 - 20:00 #63
grunken-> med mine 95 kg er jeg ikke danmarks mest nette person :o)
Avatar billede mat Nybegynder
02. september 2003 - 20:00 #64
(og mit indlæg (02/09-2003 19:55:20) hørte nok til lidt længere oppe, inden denne riven og kradsen tog helt nye dybder) *suk*
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2003 - 20:01 #65
Lad mig lige starte med at konstatere at raggie havde pligt til at tage de
point selv i det spørgsmål da svarene var forkerte.

Spørgsmål (formoder jeg - de kan ikke læses længere): hvad er en knob ?

Svar givet:
7.1615 km
1.878 km/t

Korrekt svar:
  1.852 km/t

Nu kender jeg ikke stilen i fri debat (læser aldrig den kategori), men
hvis der skal gives point må folk enten give korrekt svar eller have gjordt
en indsats (og man kan finde det korrekte svar på 30 sek. med Google, så der
er heller ikke brugt tid på sagen).

http://www.eksperten.dk/spm/375396

Han kan ikke få programmet til at virke og poster den kendsgerning. Der kommer
ikke nogen forslag/kommentarer og efter to dage lukker han spørgsmålet (sådan
læser jeg det).

Det kan jeg ikke se er forkert. Han kunne have uddelt point for indsatsen.
Men når problemet ikke er løst og ingen har villet bruge tid på at få
det til at virke, så må det være OK ikke at give point. Hvis der var brugt
meget tid (en 50 kommentarers tråd), så var det rimeligt at give point,
men en titel og et link kan ikke være være automatisk point udløsende.

Jeg orker ikke at gå ikke de andre spørgsmål igennem. Det var 2 ud af 2.

Og ird - jeg forstår dig ikke. Udmeldingen da lrd blev deaktiveret
var vel meget klar (jeg synes ikke at den kunne misforståes). Du skulle
holde stoppe "Luk spørgsmål" kampagnen. Så hvorfor pokker fortsætter
du ? Det kan kun ende på en måde: deaktivering igen !
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 20:02 #66
mat: som jeg skrev ovenfor føler jeg mig slagtet når min løsning bliver kaldt sjusket og doven.. og som jeg *også* har skrevet før, havde jeg fået en anden lærers accept på at det var rigtigt.. og det med at jeg ved jeg har ret er ikke et argument, ment mit udtryk for frustration som jeg kun får når, som der står, jeg ved jeg har ret!!
desuden synes jeg du skal læse denne tråd godt igennem og se om jeg er den der har det mest svinske sprog (ja til sidst er det blevet det, da jeg desværre ikke kan lade være med at give svar på tiltale!)
og desuden er jeg vist ikke den eneste der skal tage en dyb indånding herinde! for denne tråd er lige netop endt på det sted som jeg stadig ikke fatter kan eksistere hvor voksne mennesker færdes.. men folk er åbenbart ikke så voksne som de selv tror!
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 20:05 #67
ird--> tror du det kan have noget at gøre med deres holdning til dig evt!!? bare en ledetråd.. men også fordi jeg som sådan ikke har gjort noget forkert i mit spørgsmål, da det netop IKKE er myntet (tilfreds fromsej!?) på dig!!
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 20:06 #68
Arne V>> nu stopper du vist lige "Luk spørgsmål" kampagnen er ikke begyndt nogle steder ok!! Jeg har fpr pokker da lov til at kommentere de spørgsmål jeg selv deltager i. Har sagt jeg ikke burde have kommentere denne Raggie så slap lidt af igen ok..
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 20:07 #69
Cowgirl> Sidder stadig og griner af din evne til at undgå de problemstillinger som bliver rejst mod dig, og i stedet skabe nye. Tror du ikke politik var mere rigtigt, i stedet for din valgte lærergerning?

Hvis du søger indenfor politik, er jeg sikker på du finder en hel masse der gider lytte til dine udtalelser om din "fine" uddannelse, og ikke forlanger at du også lever op til det.
Avatar billede mat Nybegynder
02. september 2003 - 20:08 #70
cowgirl > "de andre begyndte" - er heller ikke ikke en valid undskyldning (for voksne mennesker) (arguing on the internet is...... ;)

Hvis nogen kalder dig sjusket og doven, men på et forkert grundlag, så giv dem det rigtige grundlag (med argumenter).

-mat
Avatar billede ird Praktikant
02. september 2003 - 20:09 #71
Kunne vi ikke alle sammen smutte hver til sit nu, og stoppe det her diskuteren, da det ikke føre til noget som helst. Håber folk stopper med at kommentere dette, og lader være med at hakke mere på hinanden. Lad os nu bare bruge tiden til at hjælpe folk istedetfor dette barnlige fis vi roder rundt i!
Avatar billede fromsej Praktikant
02. september 2003 - 20:11 #72
Så har den klasse ikke haft et ret højt gennemsnit, eller også er kravene ikke ret store, igen svarer du ikke på det der bliver talt om, du kalder mig faktisk skizofren, med lidt andre ord men meningen er den samme, da jeg så påviser at det er fordi du ikke gider læse tingene ordentligt igennem, så får vi lige at vide hvor god du er til dansk!
Du må gerne, vi andre må ikke, men der tager du grusomt fejl, vi må også og gør det.
Ydermere skal vi/jeg så kaldes nørder, er det så igen fordi du ikke kan forklare dig, eller er det fordi det går helt hen over hovedet på dig hvad jeg mener, jeg tror det sidste.
Avatar billede grunken Nybegynder
02. september 2003 - 20:12 #73
Jeg giver op!

de folk der reagerer på fjendtlighed herinde, er selv mindst så fjendtlige..., kan I for pokker ikke bare respektere folks forskelligheder og være lige goe "venner" af den grund

Farvel - "spark hinanden under bæltestedet spørgsmål"....

/cdc -> hehe
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
02. september 2003 - 20:20 #74
mat: undgik netop at skrive "de andre begyndte" for vi har været lige gode om det!!
ird: synes det lyder som en god idé.. i har da i hvert fald fået mig til at fatte at mit liv er for kort til eksperten..
og popsy: min uddannelse er vel lige så god som din!? tror bare lærer er sat på pidestaler som mennesker der opfører sig som om vi levede i 50'erne.. så er det vel også forkert at jeg kører lige under 80 i byerne, har mega anlæg i bilen og kører om kap med de andre truckrøve!!? for det har en lærer vel ikke vel!? skal bruge min uddannelse til at blive journalist engang om 8-10 år, og har ikke tænkt mig at undervise som sådan da det at studere og blive klogere i matematikken er mit liv! vil egentligt gerne vide hvor gammel du er popsy, siden du ikke er med på at jeg er et ungt menneske som så mange andre på landets seminarier, og som egentligt bare følger med tiden, og som mener at "sms-ning" burde indføres på skoleskemaet, fordi det er kommet for at blive! skræmmende hva!? OG JEG ER SQ STOLT AF DET!!
men jeg skrider fra eksperten for det her er for latterligt..
vi snakkes heldigvis aldrig mere, 7-9-13!!

cowgirl21
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2003 - 20:21 #75
well - kan ikke se problemet i spørgsmålet som cowgirl21 nævner - dog kan jeg se et problem i dette spørgsmål.
Reglerne pkt. 2.2
"Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg."

Selve spørgsmålet er efter min klare overbevisning ulovligt efter gældende regler.
Spørgsmål/debatter som denne skal for så vidt undgås på eksperten.
Var jeg ny bruger og så dette spørgsmål som et af de første ville jeg KRAFTIGT overveje et andet sted at spørge om mine problemer.

Tænk lidt over det, inden i fortsætter denne debat.

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2003 - 20:45 #76
ird>

Jeg kan altså ikke se at du deltager i det spørgsmål i den forstand
at du beskæftiger dig med spørgsmålets indhold, så vidt jeg kan se går samtlige
dine kommentarer på points og andre spørgsmål. Og så vidt jeg kan se har du
heller ikke deltaget i disse andre spørgsmål.

Hvis du vil besæftige dig med den slags, så stil op som coadmin.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2003 - 20:50 #77
arne_v> det er ikke kun op til coadmins at opretholde en vis standard på eksperten.dk - det er lige så meget brugerne.

Hvorvidt ird handler korrekt eller ej, vil jeg dog ikke komme ind på her.
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. september 2003 - 20:51 #78
john_stigers -> meget enig :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2003 - 21:02 #79
john>

1)  Som jeg fortolker deaktiveringen af lrd, så er det ikke admins og
    coadmins opfattelse, at brugere skal lege "mini-coadmins".

2)  Og spørgsmålet her er jo en god begrundelse for deres holdning.
    En bruger er blevet angrebet for noget uden grund (en nærmere
    undersøgelse af de spørgsmål har jo vist at der var grund til
    raggie tog pointsene selv). Der er en ting som adskiller coadmins
    fra almindelige brugere. De skal stå til regnskab over for admin.
    Det skal almindelige brugere ikke. Selvbestaltede regel-håndhævere
    som ikke skal stå til ansvar over for nogen er farlige.

3)  Jeg vil sige at man som almindelig bruger har en pligt til at guide
    og forklare overfor andre brugere hvordan de skal gøre. Men det
    kræver en meget anderledes stil end den der er brugt i 395536.
Avatar billede popsy Novice
02. september 2003 - 22:25 #80
Cowgirl> Er ikke ked af at se dig smutte, men det ville ha' været rart hvis du havde lukket spørgsmålet først....
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. september 2003 - 11:17 #81
Jeg håbe i er stolte af jer selv:
ird, popsy, ldrada

To brugere har forladt dette forum, pga. jeres tåbelige debat og anklager mod dem.

ird>> http://www.eksperten.dk/spm/395536 hvis din holdning alligevel er:
"Det gør ikke mig noget :-)"
Hvorfor blander du dig så i hans gamle spørgsmål???
Du hjælpe jo ikke en person, på den måde. Det er så en skam at der er 3 andre brugere som ryger med på din bølge (ldrdata, peet49, henrikmoller), desværre kan de ikke holde sig i skindet eller sige stop efter der er en forklaring på hvorfor raggie har lukket sine spørgsmål, specielt ldrdata bliver ved.

ird>> Når du føler dig angrebet i denne tråd, ud fra spørgsmålet, så ved du nu hvordan dem du "angriber" føler det eksempelvis som raggie. Dette er et simpelt spørgsmål til dig hvor en bruger beder om forklaring, dog ikke på dine åbne spørgsmål, men dine handler i andre spørgsmål.

I dette spørgsmål forlanges der en forklaring hvorfor der blev reageret som der gjorde i spm/395536 og dette spørgsmål hænger ikke nogle ud. Det er et kritisk spørgsmål præsis som ird selv forlanger en forklaring på lukningen af 7 spørgsmål.

Siger man A og anklager en bruger for at tage point selv må man også  sige B og tage den debat det giver blandt andre der syntes det ikke høre hjemme på ekspren og ikke bare råber "CaAdmin de skriver grimme ting, luk dette spørgsmål.."

popsy's kommentar>> Stop nu jeres heksejagter, den slags hører middelalderen til!
LOL, den kommentar passer vist kun alt for godt på ird, men det var vist ikke din mening.

popsy's kommentar>> Som altid bragende tavshed fra coadmins, men snowball er vel også at regne for inhabil i denne sag.
Fordi det er meningsløst at diskutere med en hjerne vasket zombie som ikke vil prøve at se sagen fra den anden side.

Jeg vil ikke lukke dette spørgsmål, så kan andre kan se hvor tåbeligt det står til på eksperten med selvtægten i øjeblikket.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede snowball Novice
03. september 2003 - 12:25 #82
Man kan måske med fordel lige læse lidt på http://www.ebruger.dk/forum/message.asp?id=1599 !

Snowball
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 13:32 #83
Ak ak ak

ird>> http://www.eksperten.dk/spm/395536 hvis din holdning alligevel er:
"Det gør ikke mig noget :-)"
Hvorfor blander du dig så i hans gamle spørgsmål???Han beder mig for pokker da finde tråde hvor han tager dem selv, så derfor smider jeg dem i indlæget. Prøv da at læse tråden gennem!!

"Du hjælpe jo ikke en person, på den måde. Det er så en skam at der er 3 andre brugere som ryger med på din bølge (ldrdata, peet49, henrikmoller"

Ja selvfølgelig er det p.g.a. mig de blander sig!! eller så er det ikke.

ird>> Når du føler dig angrebet i denne tråd, ud fra spørgsmålet, så ved du nu hvordan dem du "angriber" føler det eksempelvis som raggie.

Føler mig angrebet!! Ja er det sært når jeg er den eneste der bliver hevet frem som eksemble. Havde hun ment det generelt kunne denne cowgirl da have undladt mit navn i denne tråd ikke sandt!?

Ville ikke have kommenteret dette, men synes fan*** dette er totalt latterligt!
Men vi kommer ikke videre, så hvorfor pokker ikke stoppe dette tovtrækkeri.

Jeg har trådt ved siden af en gang, og kommenteret en bruger, hvilket jeg ikke burde have gjort, men stop det hø med at jeg er efter folk.

Der bliver sjovt nok ikke kommenteret når andre brugere er efter nogen !!!
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2003 - 13:49 #84
Nu synes jeg måske heller ikke at denne tråd er Ekspertens bedste bidrag til
den danske IT viden, men fakta er vel:
  - 3 personer angreb en person for at hapse point selv temmeligt "direkte"
  - alle dem der har læst de pågældende spørgsmål har så vidt jeg kan
    forstå ikke fundet noget vildt kritisabelt => angrebet var uberettiget
  - den angrebne person beslutter så at forlade eksperten
  - en anden person laver så en ny tråd hvor vedkommende kritiserer
    den behandling - og den af de 3 der startede angrebet bliver også
    nævnt ved navns nævnelse
  - og det starter så en en ophedet debat der så får denne person til
    også at forlade eksperten

Nu vil jeg ikke ligefrem sige at cowgirls stil er den stil jeg foretrækker.

Men substansen i hele affæren er vel at 3 brugere her ved en stribe
agressive og ubegrundede kommentarer fik jaget en bruuger væk fra Eksperten.

Hvis jeg var coadmin/admin, så ville de 3 brugere få en email med
raggies email og besked om at hvis ikke han var tilbage inden 48
timer så ville hans brugernavn få følgeskab af 3 andre.

Nå men det er jeg ikke.
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 13:54 #85
Har skrevet til denne Raggie at jeg beklager hvis han følte jeg var efter ham!

http://www.eksperten.dk/spm/395536

I må meget undskylde, men jeg kan ikke se jeg er efter ham. Jeg snakker da til ham i et ordenligt sprog ikke sandt! Gider ikke blive ved med at forklare jeg ikke skulle have kommenteret det overhovedet vel! Orker ikke dette skænderi, om hvem gjorde hvad.

Fortsat god dag til alle
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2003 - 14:03 #86
ird>

Det er for "nemt". Jage en bruger væk og så bare konstatere at man
ikke skulle have kommenteret.
Avatar billede popsy Novice
03. september 2003 - 14:44 #87
Hahahaha, nu bliver det jo ligefrem sjovt det her :D

Eagleeye, ja jeg er da lige så stolt som jeg plejer at være, hvorfor i alverden skulle jeg ikke være det?

Raggie gik fordi han ikke kunne tåle at få påpeget sine fejl, og cowgirl skred, fordi hun ikke længere magtede at forsvare sine grundløse påstande.

Iøvrigt kløede det så meget i mine fingre for at anmelde dig eagle, så fingeren smuttede sq. Kender du ikke reglerne "kære ven"? :D
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2003 - 14:49 #88
popsy>

Jeg tror at de fleste (muligvis endda inkl. ird) har forstået at raggie
*ikke* havde lavet nogle fejl.
Avatar billede popsy Novice
03. september 2003 - 14:53 #89
arne> Ok, det er nu ikke min holdning, men det er ikke første gang jeg er uenig med "de fleste". Det ubdrer mig bare at så "fornuftige" nogle mennesker, så kan se en fejl i det ird har gjort?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. september 2003 - 14:54 #90
Raggie har ingen fejl lavet...

Hvorfor hælde mere benzin på dette bål?
Avatar billede popsy Novice
03. september 2003 - 14:56 #91
nanoq> Næh, det har ird såmænd heller ikke, men alligevel skulle der smides benzin på....