Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 20:22 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Design til www.slamkode.dk

Hmm det her er sikkert et dumt spm, men der er vel ikke en der gider lave et design til www.slamkode.dk for jeg gider ikke selv.. og så en anden side er at jeg ikke lige er grafikker i min fritid.. så jeg kan ca lave en cirkel i paint og lave den rød hvis i forstår :D

Hvis det er så bare noget simpelt som passer ind til navnet og ikke noget med sorte lukkede dystre designs..

På forhånd tak.
Avatar billede donwang Nybegynder
01. september 2003 - 20:42 #1
Hvad er det for en stiv konfirmand-tøs der ligger der?O)
Avatar billede cdc Novice
01. september 2003 - 20:42 #2
uden at jeg siger at jeg vil lave det, men det er altid en god idé at fortælle hvad man skal bruge den til, og hvad den skal indeholde.
Et farvevalg og eller et logo/banner at gå efter ville også være fint.

Fortell også hvad du selv kan af kode, da det mange gange ikke tager så lang tid at lave selve designet, men hvis du ikke kan cutte og slice selv, begynder det at tage tid, og hvis det ydermere skal kodes ind i en startramme, så begynder det at koste..
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 20:46 #3
heheh donwang.. et billed jeg fandt et sted på nettet.. syntes det ser herer griner ud..

Det skal bare være sådan en lille personlig side.. som sagt designet skal bare været åbent og ikke lukket med sorte farver.. :S

Det var egentlig bare tænkt til at jeg ikke skulle skrive min fucking ip hele tiden men så tænkte jeg.. kunne vel lige så godt smide en lille side op der forklare lidt hvem jeg er :D

kunne bare være griner med et design som sådan virkelig symboliserede domænet slamkode.dk :D
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 20:47 #4
oh nu glemte jeg.. jeg kan godt selv cutte og slice selv .. jeg kan bare ikke udforme mig kreativt :D hehe..

Jeg kan som domænet forhåbentligt udtrykker også godt selv finde ud af at kode.. og ang en startramme.. det er helt fra skratch..
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. september 2003 - 20:50 #5
Her er et lille forslag. Det er hurtigt lavet, men når siden bliver fyldt ud ser det ganske nydeligt ud...

http://www.zig-software.dk/395574/
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. september 2003 - 20:50 #6
vandmærket på banneret fjerner jeg hvis du vil have det...
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 20:53 #7
Hmm ikke for at være stræng.. men kan ikke lide det.. fyldt med dødsrammer :D
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. september 2003 - 20:57 #8
hvad mener du med dødsrammer?
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 21:13 #9
Dine tables.. det ligner en dødsannonce
Avatar billede cdc Novice
01. september 2003 - 22:05 #10
atlanta-> var eller igang med at lave et hurtig et, men står af da jeg synes det virker for useriøst
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. september 2003 - 22:14 #11
prøv at se her hvordan det kan se ud:
http://casemod.zig-software.dk
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 22:18 #12
som sagt er jeg ude efter noget luftigt.. noget som virkelig symbolisere www.slamkode.dk :D gerne noget nytækning.. altså ikke bare et par standart tabeller klasket sammen..
Avatar billede bryrup Nybegynder
01. september 2003 - 22:21 #13
Når jeg tænker på slamkode.... så ved jeg ikke hvorfor men jeg tænker på (undskyld udtrykket) LORT!!! helt ærligt... og så vil du have noget luftigt!!!

Syns ikk det hænger sammen.....
Avatar billede atlanta Nybegynder
01. september 2003 - 22:25 #14
ja det er jo så lige det.. designet kan jo godt være fedt nok men selvom slede koden til BB bordet eller tagwallen for den sags skyld er noget crap :).. jeg ville bare have noget som symboliserede det på en fed måde.. ikke bare ved 2 tables og en grøn farve
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
06. september 2003 - 14:58 #15
Allrighty..
Her er mit forsøg:
http://www.pixel-box.dk/slamkode.jpg
Hope Ya Like it.. :P
Lidt hurtigt lavet.. men hva pokker..

/Daniel
Avatar billede atlanta Nybegynder
06. september 2003 - 15:03 #16
det er jo nice...

stilet... måske ikke så åbent men.. stilet..

har du det ikke som en psd fil så jeg lidt nemmere kan klippe i det ?
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
06. september 2003 - 15:08 #17
Joda..
Den ligger her:
http://www.pixel-box.dk/slamkode.psd
MEGET rodet og en masse unavngivet layers.. men du overlever nok :)
Btw, så sig lige til når du har hentet den, så jeg kan slette den fra FTP'n :)

/Daniel
Avatar billede atlanta Nybegynder
06. september 2003 - 15:12 #18
er hentet
Avatar billede atlanta Nybegynder
06. september 2003 - 15:21 #19
Jeg kan ikke lige finde den der Schrift font du har brugt til at skrive slamkode.dk nogle steder på nettet.. du kunne vel ikke sige hvor du har fundet den henne ?
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
06. september 2003 - 15:31 #20
Du kan hente den her:
http://www.pixel-box.dk/ankeprint.TTF
/Daniel
Avatar billede atlanta Nybegynder
06. september 2003 - 15:37 #21
Genialt, Mange tak