Avatar billede djcuper Nybegynder
01. september 2003 - 20:01 Der er 3 kommentarer

Trådløst netværk med et SMC netwoks system

Hej Med jer. Jeg ved snat ikke hvad jeg skal gøre
Jeg sider med et smc 2655w access point
og et smc broadband router

problemerne er flg.
1. der strå ikke noget om hvad der skal kobles til hvad.. altså skal access point i væggen . og skal routeren i computeren eller er det omvent.
2. som det kan ses er manuelen meget dårlig.
3. Hvordan funger det . skal boxen have en selvstendig ip port. eller er det den sammen som udbyderen giver mig.
4. der kommer mere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. september 2003 - 20:05 #1
Normalt således, routeren til vægstikket, og accesspointet til routeren
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. september 2003 - 20:07 #2
afhængig af hvilket abonnement du har kan din ISP uddele ip adresser dynamisk, så skal du have en ip adresse pr. maskine, Du kan også nøjes med en ipadresse hvis din router kan køre NAT, så oversættes dine indterne ipadresser til den ene faste og omvendt når kommunikationen går den anden vej. Det er et spørgsmål om hvilken router du har og hvilket abonnement du har
Avatar billede djcuper Nybegynder
01. september 2003 - 20:16 #3
Tak for nu . har kunne se at jeg mangler en modtager i selve computeren. Jeg tror at jeg skal ned i butikken og have en lille snak med dem.. vender tilbage