Avatar billede eon2000 Nybegynder
01. september 2003 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Findes der et program der kan ændre på ACL?

Jeg har prøvet kommandoen CACLS og takeown men de virker ikke. Jeg vil bare vide om der er et eller andet program eller en måde hvor jeg kan ændre på ACL. Jeg er administrator så det er ikke en del af problemet.

Jeg har virklig brug for hjælp!!! (har 7.5 GB som jeg ikke kan bruge)
Avatar billede eon2000 Nybegynder
01. september 2003 - 17:41 #1
Jeg skal bare bruge en command eller et program, der kan ændre ACL (Access Control Lists) på alle filerne på et drev
Avatar billede anderssk Nybegynder
01. september 2003 - 19:05 #2
Avatar billede eon2000 Nybegynder
01. september 2003 - 19:26 #3
Men er der en måde hvor jeg kan lave adgang til alle filerne på en gang (så det ikke køster noget). Jeg har brugt kommandoen CACLS og nu kan jeg få adgang til nogen af filerne (jeg er administrator)
Avatar billede eon2000 Nybegynder
15. juni 2006 - 17:31 #4
Lukker