Avatar billede megaf Nybegynder
01. september 2003 - 16:32 Der er 2 kommentarer

P800 bluetooth spg

Hej...

Jeg har lidt problemer med at få sendt sms'r og mms'r via bluetooth eller infrared... hvordan skal man få gjordt dette?
Ydermere når folk prøver at "bonde" til min telefon bliver de bedt om at indtaste en kode... hva er denne?

På forhånd tak.
Avatar billede jensb Nybegynder
04. september 2003 - 16:09 #1
Du kan ikke sende MMS og SMS via bluetooth og infrarød.

Det andet har jeg ikke prøvet, så det ved jeg ikke.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2003 - 13:21 #2
Normalt kaldes det "pairing" når man opretter forbindelse mellem to Bluetooth-enheder. På begge enheder skal du indtaste et password. Hvis der er tale om en PC og din P800 vælger du bare et tilfældigt password og indtaster begge steder. Hvis man benytter et headset findes der normalt et default password i dette, man skal bruge.