Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 15:13 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

croc styrer!

er der nogen der ved hvor man kan købe croc-spillene til pc? eller kan man ikke det?
så vidt jeg er orienteret er der lavet 2 spil til gameconsol..
til folk der ikke kender det: http://www.all4games.com/playstation/croc/
og det må meget gerne være billigt! :O)
cowgirl21
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. september 2003 - 15:22 #1
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. september 2003 - 15:23 #2
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 15:28 #4
hmmm... er ikke supergod til det engelsk... kender du evt andre spil der er lavet på samme måde.. altså hvor man samler og går igennem baner på denne måde osv..??
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 15:31 #5
det sidste link dur ikke.. det skal være til pc og så vidt jeg kan se så har de det ikke...
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. september 2003 - 15:33 #6
Kender ikke croc selv, men du spurgte jo hvor man kunne købe det.
Det nederste link er direkte til bestilleing af croc 2....
Monsters ink er nok noget af det samme
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. september 2003 - 15:34 #7
Undskyld det midterste er til bestilling....sorry
Avatar billede andersenph Nybegynder
01. september 2003 - 15:34 #8
Og den nederste i det sidste link er til pc....
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 15:36 #9
hmmm... det bliver vist noget af en prøvelse det her... skulle ha købt det da jeg stod med det i hånden for 2 år siden til 150 kr.
kan du evt. finde nogle steder i dk hvor man kan købe det?

cowgirl21
Avatar billede mat Nybegynder
01. september 2003 - 15:37 #10
jeg kender heller ikke croc, men det ligner et platformspil, og hvis det er det du kan lide og aldrig har prøvet crash bandicoot er det bare at få nallerne i de spil - de er geniale :)
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 15:50 #11
aner ikke om det er et platformspil.. man har sin village og i den er der forskellige muligheder for baner man skal igennem. inde i de baner samler man diamanter (der er 100 diamanter i hver) + fem store diamanter, som er sværere at få fat i. man kan købe ting for diamanterne inde hos swap meet pete, fx gummiringe som man kan bruge i banerne for at få fat i liv og de store diamanter.. når man så har gennemført alle banerne og fået fat i det man bliver bedt om, skal man klare en "kæmpe"- fx en blæksprutte man skal kaste krudttønder på.. når man har klaret den kæmpe, bliver man sendt afsted til en ny village i jagten på at finde crocs mor og far...
håber dette har givet jer indtryk af spillet, således i nemmere kan finde spil der ligner..

cowgirl21
Avatar billede mat Nybegynder
01. september 2003 - 15:58 #12
Det lyder meget lig crash bandicoot

taget fra amazon.com, om crash bandicoot 2:

"The new storyline is simple: A very gullible Crash is corralled into collecting crystals for the evil Dr. Cortex and gems for the terrible N. Brio. There are 25 levels in all; each level contains an easy-to-find crystal and hard-to-earn gems. Instead of being forced to approach the game in a strictly linear fashion, you progress through a series of five warp rooms. Each warp room contains five levels, which you are free to tackle in any order. After you have found the crystals in each level, you can progress to the next warp room."

(det er et gammelt playstation spil, men det er fedt gameplay, og det er osse lavet i en PC version (mener jeg da))

mvh mat
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 16:02 #13
det bliver nødt til at være til pc, for jeg ejer ikke nogen af de der gamconsoler... men jo det lyder meget som et spil ala croc!
det må vist være tid for pointdeling.. hvis du skal have nogle point mat, så læg lige et svar.. :O)

cowgirl21
Avatar billede mat Nybegynder
01. september 2003 - 16:03 #14
okidoki (det ER et fedt spil) :)