Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
01. september 2003 - 15:08 Der er 9 kommentarer

Trådløs netværk?

Hej!

Jeg står idag med avisen fra Bilka og ser dette udemærkede tilbud på trådløs netværk - Router, PCMCA kort og USB trådløs netværkskort.

Hvad vil i sige til kvaliteten på dette produkt, er det noget man skal holde sig fra og købe det igennem TDC istedet, eller er dette udemærket?

http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index

Der kan i finde billedet på midten af siden :)
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
01. september 2003 - 15:09 #1
I skal lige trykke på bilka avisen selvfølgelig
Avatar billede mike23 Nybegynder
01. september 2003 - 15:35 #2
Umiddelbart vil jeg være meget påpasselig med at købe data-komponenter i et varehus, da indkøberne ikke altid har den tekniske indsigt til at gennemskue hvad der er et godt køb og hvad der ikke er. Undtagelsen er Medion som Aldi fører da supporten og kvaliteten er pengene værd.

Ellers prøv at se om du kan finde nogle anmeldelser om mærket et eller andet sted på Nettet og prøv om du kan danne dig et overblik.

Held & lykke
Avatar billede guanche Nybegynder
01. september 2003 - 17:06 #3
hvis det er til hjemme brug er det ok men professionelt brug skal man holde sig fra det der skal man op i zyxel,3com eller lign

du kan trygt købe det der er 2 års garanti på den
Avatar billede guanche Nybegynder
01. september 2003 - 17:06 #4
netto har den også
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
01. september 2003 - 21:56 #5
Tak for svarene.

Det gav mig bare endnu mere tvivl om hvad jeg skal vælge :)

Hvis man skal nævne nogle dårlige ting ud fra at købe det "billige" i bilka fremfor at ofre nogle flere penge igennem TDC bredbånd, hvad er ulemperne/fordelene så?

Mere teænk på det tekniske - hastighed osv.?
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
03. september 2003 - 11:27 #6
På det tekniske punkt er der sikkert ikke de store forskelle på at købe et billigt produkt hos TDC eller et billigt hos Bilka. Når det kommer til service, support og mulighed for reklamation ville jeg vælge at løbe skrigende væk fra Bilka-helvedet og ned til fx TDC.
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
03. september 2003 - 18:22 #7
Oki så vælger jeg TDC. Nu var der jo ingen der kom med et svar så jeg kan dele pointene ud. I må lige afgive et svar ;-)
Avatar billede guanche Nybegynder
03. september 2003 - 22:05 #8
.
Avatar billede mike23 Nybegynder
04. september 2003 - 10:54 #9
Jeg skal ingen point have :-)

Held og lykke med det

P.S. Husk at TDC er meget dyre i forhold til andre leverandører og det højst sansynligt kan betale sig at undersøge hvad det ville koste hos andre leverandører. Brug f.eks. http://www.edbpriser.dk til at finde ud af, hvem der ligger med de produkter.