Avatar billede moning Nybegynder
01. september 2003 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Plus tegnet i flash via notepad

Hej hej, sikke et held jeg fandt jer.
Måske kan nogen af jer hjælpe mig. Jeg har nogen notepad filer som inderholder tekst som skal loades ind i flash!
Det fungerer fint! MEN tegnet + vises ikke. Nok fordi det bruges i spripts, men kan man ikke gøre noget så flash læser dem som en del af en font?
Jeg har MX.

Håber nogen har et svar?

Venlige mandags hilsner fra Moning
Avatar billede barklund Nybegynder
01. september 2003 - 14:25 #1
Skriv "%2B" istedet for "+"
Avatar billede moning Nybegynder
01. september 2003 - 14:43 #2
KANON Tusinde tak!
Jeg er ny herinde... for du dine point? eller skal jeg give dig dem på en eller anden måde?
Avatar billede barklund Nybegynder
01. september 2003 - 15:12 #3
Jeg skal bare lige lægge et svar... så kan du acceptere det :)
Avatar billede barklund Nybegynder
04. september 2003 - 00:29 #4
Årh hvad! Tark for points ;)