Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
01. september 2003 - 11:37 Der er 6 kommentarer

Drop down med Auto-complete ASP.NET

Hej

Jeg mangler en drop down eller combobox med auto-complete funktion til ASP.NET.  ASP.NET har standard ikke denne funktion og den eneste jeg har fundet på nettet koster multimange penge.  Nogen der kender en freeware komponent eller et kodeeksempel (VB).

Tak
Nicolas
Avatar billede burningice Nybegynder
01. september 2003 - 13:07 #1
det er nok fordi at det ikke er helt simpelt at lave, at det så koster en del grunker :/
Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
01. september 2003 - 13:26 #2
Der er meget der er svært at lave, hvor der alligevel findes nogle gratis værktøjer på nettet
Avatar billede burningice Nybegynder
01. september 2003 - 14:09 #3
ikke heelt den funktion du søger, men den kan nok udvides lidt

http://www.aspalliance.com/dotnetsolutions/Article2tmpl.aspx

ellers ser det úd til at der er lidt her: http://www.aewnet.com/newsgroups/rnews.asp?newsid=249654&group=22
Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
04. september 2003 - 13:20 #4
Jeg har ikke glemt dig, der går bare en uge før jeg kan nå at teste
Avatar billede erik Nybegynder
16. september 2003 - 18:39 #5
et alternativ kunne være at bruge flash - der er en fin lille combobox -> og det kan integreres med .net via remoting ; O)
Avatar billede nicolas_nielsen Nybegynder
29. september 2003 - 10:38 #6
Hej

Jeg har nu (langt om længe) testet: http://www.aspalliance.com/dotnetsolutions/Article2tmpl.aspx

Det er let at sætte ind og og men det virker desværre ikke helt som håbet. Når der er Æ,Ø og Å, bliver listen sorteret omvendt.  Er der nogen der har et tip til hvordan man kan undgå dette?