Avatar billede frostys Nybegynder
01. september 2003 - 11:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Winxp vil ikke starte i fejlsikret

Hej Alle Eksperter

Har villet hjælpe en ven med at opdatere, xphome med xpPro
efter hans home var meget langsom, gjorde som xp foreslog at opdatere. Nu kan den bare ikke starte i normal eller fejlsikret fejl= der er ikke virtuel hukommelse nok der rigelig med ram 768 mb. Kan ikke få lov at reparere da den vil have admin kode, der er ikke sat nogen kode. Kunne ikke få lov at lave image fill af disk da denne meldt fejl så derfor dette der er filer på disk som er næsten uundværlige
Avatar billede peet-49 Novice
01. september 2003 - 11:12 #1
Har prøvet, at reparere?? Har du gjort det under boot af XP i installation.
Avatar billede frostys Nybegynder
01. september 2003 - 11:19 #2
Ja der kommer den og spørger efter adminkode og der er ingen sat, men den vil have en admin kode
Avatar billede peet-49 Novice
01. september 2003 - 11:28 #3
Har du prøvet, at fortsætte uden kode? Hvis det ikke virker, er der vist ikke andet, at gøre end, at fjerne partitionen, og starte en ny indstallation, det kan gøres direkte fra xppro, der vil på et tidspunkt blive spurgt om xphome, den skal så sættes i drevet-følg anvisningerne på skærmen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2003 - 11:34 #4
Koden er et tryk paa Enter :)
Avatar billede frostys Nybegynder
05. april 2004 - 11:26 #5
Lukker ned da intet hjalp, skulle gang videre
Avatar billede peet-49 Novice
05. april 2004 - 11:29 #6
Måske bærer du dig ikke rigtigt ad.
Avatar billede peet-49 Novice
05. april 2004 - 11:34 #7
Måske skulle du lade være med, at spørge, hvis du ikke gider følge anvisningerne alligevel.
Avatar billede frostys Nybegynder
05. april 2004 - 17:44 #8
peet49 kig lige på datoer og klap så hesten, syns nu der er rigelige spørgsmål som ligger åbne herinde. Det som var problemmet 1. man skulle videre til man mødte rep. 2. gang og dog gik den i stå alligevel ved 13min. tilbage og måtte tage hardisk over i anden computer for at tage de filer ud som skulle bruges, samt en kopi af hardisk.
Dette er der ikke svaret noget sted på og hellel ikke spurgt, og afviste svar for det ville ikke redde noget som helst, hvis svar skulle have været lidt brugbart skulle man - install - f8- også først rep. derinde, når man så partion som havde operativ system.