Avatar billede joshuadennis Nybegynder
01. september 2003 - 00:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket mobomærke bruger Medion ?

Hej.
En gut jeg kender spørger hvordan han opdaterer hans bios, men kender ikke navnet på hans mobo.
Han mener det skulle hedde MD2000 hvilket jeg synes er et underligt navn på et mobo.

Nogen der kan hjælpe...den skulle være købt i A-Z for 2-3 år siden
Avatar billede halifax Nybegynder
01. september 2003 - 01:18 #1
Kan ikke svare direkte på dit spørsgmål. Men hent programmet Aida32 (gratis), som kan fortælle hvilket hardware, incl. motherboard, der er i en pc. Det vil (måske) også vise link til producenten samt til BIOS updates og Manual og drivers
www.aida32.hu
Avatar billede halifax Nybegynder
01. september 2003 - 01:19 #2
Aida32 skal naturligvis installeres på den PC, som skal undersøges.
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
01. september 2003 - 01:23 #3
ja klart...prøver det. for lige se om gutten kan finde ud af det og vender tilbage
Avatar billede egidiussen Nybegynder
01. september 2003 - 07:31 #4
Hejsa
Din ven skal såmænd besøge denne side:
http://download.medion.de/medion.co.uk/treiber/treiber/index.php?id=25&name1=PC Bios&name=Bios

Skipper
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. september 2003 - 07:35 #5
Jeg har været i et andet spørgsmål om medion computere og i det spørgsmål var det msi (microstar), der leverer motherboardet til medion. Men da det er et oem produkt supporterer msi ikke produktet. Så al support skal ske igennem medion.
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
01. september 2003 - 10:07 #6
glemte at lægge kommentar...men dine point egidiussen...det virkerde tnx