Avatar billede kapsel Nybegynder
01. september 2003 - 00:24 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

"Chef knap"

Hej

Jeg skal bruge et program som kan fjerne/minimere programmer fra både systray og taskbar når man trykker på en knap..

Når chefen kommer, så trykker man F12, og så lukker diverse chat's osv. ned, indtil man trykker på knappe igen...

Jeg ved det findes, men hva' hedder det?

</kapsel>
Avatar billede squashguy Nybegynder
01. september 2003 - 00:27 #1
:P
Avatar billede squashguy Nybegynder
01. september 2003 - 00:28 #2
(sidder stadig og griner)
Avatar billede squashguy Nybegynder
01. september 2003 - 00:29 #3
hehe den skal næstes printes ud
Avatar billede dytti Novice
01. september 2003 - 00:33 #4
Avatar billede squashguy Nybegynder
01. september 2003 - 00:34 #5
ja, men alligevel :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. september 2003 - 07:55 #6
Får man ikke en dårlig smag i munden, over at bruge arbejdstiden - og dermed arbejdsgiverens penge - på at sidder og chatte? - specielt når man åbenbart er klar over, at man ikke må...
Avatar billede waingro Nybegynder
01. september 2003 - 14:12 #7
Ellers se her  -  god løsning...
http://www.historykill.com/download.asp?filename=0093
Moralsk er det dog ikke smart... men ok *GGGG*
Avatar billede kapsel Nybegynder
01. september 2003 - 18:41 #8
uhm ingenting jeg kan bruge til noget - dytti, dit program skjuler hverken programmerne fra taskbar eller systray..

waingro, måske skulle du læse mit spørgsmål igen..
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2003 - 19:57 #9
Uh ja det var jo det der i de goe gamle dage (DOS) hed en boss key, det var der i mange spil :-)
Har du overvejet at bruge Windowstast+m så får du da minimeret alle dine vinduer på en gang?
Avatar billede fangel Nybegynder
01. september 2003 - 19:59 #10
men Messenger Plus! har faktisk en boss-key - den er normalt 3*Crtl ;)

Morten
Avatar billede kapsel Nybegynder
01. september 2003 - 20:58 #11
så læs dog spørgsmålet før i svarer, SPADER..
Avatar billede dytti Novice
01. september 2003 - 21:47 #12
okay - men waingro har vist nok fat i noget af det rigtige. Ved dog ikke om den skjuler det helt.
http://www.historykill.com/
INSTANT MESSAGE BOSS-KEY  - Instantly hide your IM windows with the touch of a key. Don't get busted chatting with that special someone else.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. september 2003 - 22:55 #13
kapsel, det er dårlig stil at kalde brugerne på Eksperten for "spader". Det hjælper dig absolut ikke til at få svar.

Faktisk burde man smide en anmeldelse for overtrædelse af Ekspertens regler. For det sprog gider vi simpelt hen ikke høre på...
Avatar billede kapsel Nybegynder
01. september 2003 - 23:03 #14
nanoq, hvorfor? Folk er da nogle spader når de ikke engang gider læse spørgsmålet før de gider svare.

Jeg skal bruge et program som kan fjerne/minimere programmer fra både systray og taskbar når man trykker på en knap.. <-------- det har ingen givet et svar på endnu, og det er kun det jeg søger

derfor: spader
Avatar billede plobber Nybegynder
01. september 2003 - 23:05 #15
Avatar billede kapsel Nybegynder
01. september 2003 - 23:11 #16
jeg hader eksperten!
Avatar billede plobber Nybegynder
01. september 2003 - 23:12 #17
why ? du stiller et spørgsmål og folk forstår det på flere måder....
Avatar billede plobber Nybegynder
01. september 2003 - 23:12 #18
btw ANMELDT...
Avatar billede kapsel Nybegynder
01. september 2003 - 23:13 #19
hey pas på jeg anmelder dig spade
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. september 2003 - 07:53 #20
kapsel, du har øjensynligt ikke lært den almindelige omgangstone herinde.

Jeg smider ligeledes en anmeldelse på din bruger.
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. september 2003 - 08:01 #21
kapsel, ja du skal sgu nok hurtigt blive fyret...
Avatar billede waingro Nybegynder
02. september 2003 - 08:17 #22
Jeg kræver point for mit svar... det var http://www.historykill.com og det er det bedste bud. Resten er vist "børnehave"....
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 11:05 #23
hahahahahahahaha
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 18:04 #24
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 18:05 #25
waingro, hop derind og svar så får du dine points haha
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. september 2003 - 20:36 #26
kapsel>> Du bedes holde alle kommentar i en sober tone, det står i reglerne meget tydelidt. Fordi du ikke mener folk svare rigtigt på dit spørgsmål har du overhoved ingen ret til at kalde dem for "spander".

Der er rent faktisk nogle som prøver at hjælpe dig her, men du skræmmer dem selv væk ved at kalde dem for "spader".

"jeg hader eksperten!"  --> Der kan man se, hvorfor pokker bruger du så eksperten?

squashguy>> Hvis du ikke har noget bedre at tilføje end de 3 første kommentar du er kommet med, så undlad at komme med dem.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 20:46 #27
Kære eagleeye

Hvis du kiggede min bruger herinde, ville du hurtigt opdage at jeg har været oprettet i rigtigt mange år efterhånden, og har været mere eller mindre aktiv i perioder, og jeg har set den sørgelige udvikling af eksperten.dk - hvis man for nogle år siden spurgte om et spørgsmål, ville man få et brugbart svar tilbage - de sidste 5 spørgsmål jeg har spugt om herinde, har åbenbart været for svære for ekspertens brugere, og de har oftest bare svaret udfra emnet og overhovedet ikke læst spørgsmålet eller de svar/kommentarere der er skrevet. Det hele er blevet for latterligt og mest af alt til at grine af - jeg gav dog eksperten en sidste chance, og den formåede folk at ødelægge for sig selv.

Feel free, slet mig, whatever, jeg har bare været herinde i mange år, syntes bare det har været en sørgelig udvikling af et fora som startede som noget brugbart.

</kapsel>
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 20:48 #28
Ja, jeg har så været herinde i 4 år..
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. september 2003 - 20:52 #29
kapsel>> Jeg har ikke planer om at slette din bruger. Jeg påpeger bare at der er nogle regler som skal overholdes, det gælder alle brugerne. Det naturlgvis en skam folk ikke læser spørgsmålet ordenlidt igennem inden de svare.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2003 - 21:40 #30
kapsel>> Du spurgte bl. a. også om "Jeg ved det findes, men hva' hedder det?
" og det har du fået indtil flere svar på!
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 21:41 #31
ikke nogle jeg kan bruge til en skid
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2003 - 21:43 #32
Du har fået at vide hvad det hedder, det kunne måske hjælpe dig til selv at lave en søgning og se om der var noget, men hvis du ikek ville vide det så skulle du ikke have spurgt!
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. september 2003 - 21:45 #33
IGEN, LÆS MIT SPØRGSMÅL (for helvede!)

der er ingen som har fundet et program som kan det jeg spørger om
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2003 - 21:49 #34
Tja det kunne have hjulpet dig, søgning på google efter boss-key og windows, 2. link
http://www.tucows.com/preview/301094.html
Avatar billede waingro Nybegynder
03. september 2003 - 07:53 #35
Det er sørgeligt at man skal overbeskides når man prøver at hjælpe. MEGET ENIG MED eagleeye!
Man burde overveje at indføre en "BAN" periode for brugere der opfører sig som kapsel.
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. september 2003 - 09:53 #36
waingro, svar nu på det spørgsmål jeg har oprettet så du kan få de points du "kræver" haha, men som jeg skriver, læs spørgsmålet før man svarer, det burde lidt sige sig selv.. fjolser
Avatar billede waingro Nybegynder
03. september 2003 - 09:56 #37
Jeg gider slet ikke kommenterer denne tråd mere, da jeg føler man bliver latterlig gjort. Og så opnår du blot at du ingen hjælp får. Løn som fortjent!
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. september 2003 - 11:08 #38
hahahahahahahaahahaha waingro
Avatar billede dytti Novice
03. september 2003 - 11:25 #39
JEg havde ellers besluttet mig for ikke at blande mig mere her, men jeg kan ikke lade være med at spekulere på hvad kapsel vil med en "chef knap".
Det virker ikke som om han er gammel nok til at have en chef.
Og dermed trækker jeg mig ud her ;-)
Avatar billede waingro Nybegynder
03. september 2003 - 11:36 #40
Way to go dytti *GGGG*
Avatar billede plobber Nybegynder
08. september 2003 - 13:34 #41
Kapsel...
Tjek evt de link folk poster. Jeg har testet både mit eget og det waingro har linket til. begge kan det du ønsker. Mit er der dog en lidt anden tastekonbination end den du ønsker, ved ikk med det waingro havde for så lang tid gad jeg ikke bruge på det. Det af mit kunne gemme alle slags progs så du må bare gå igang med at prøve det folk poster i stedet for at sidde og regne med at vi kommer og installerer det for dig.
Avatar billede waingro Nybegynder
08. september 2003 - 13:47 #42
Hørt plobber... håber han "falder til patten" og indrømmer hans temperament løb af med ham.