Avatar billede plobber Nybegynder
31. august 2003 - 23:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprette en MySQL database

Hey jeg vil gerne lære at bruge mySQL men hvordan fanden laver man en ? Jeg finder kun progs der kan ændre i dem...
Avatar billede sukos Juniormester
31. august 2003 - 23:28 #1
æh, bruger du PHP? I så fald, så kik på http://phpmyadmin.sourceforge.net/
Avatar billede sukos Juniormester
31. august 2003 - 23:29 #2
Avatar billede plobber Nybegynder
31. august 2003 - 23:41 #3
findes der ikk et prog som access ???
Avatar billede arne_v Ekspert
01. september 2003 - 06:31 #4
Nej.

Access er både en database (Jet) og et applikations udviklings værktøj.

MySQL er kun en database.

Men hvis du kender Access og du ikke skal bruge det til Web, så kan
du jo f.eks. bruge Access og linke MySQL tabeller via ODBC.
Avatar billede bredum Nybegynder
01. september 2003 - 12:05 #5
du kan evt. bruge http://mysqlfront.sstienemann.de/ dette er et godt værktøj til mySQL
Avatar billede plobber Nybegynder
01. september 2003 - 16:42 #6
grunden til jeg spørger er at jeg er begyndt at kode i php i stedet for asp og jeg har fået at vide at det ikke er alle webhoteller der understøtter Access.
Avatar billede plobber Nybegynder
01. september 2003 - 16:44 #7
jeg har tænkt mig at bruge www.web10.dk som forsøgs hotel