Avatar billede jsmitx Nybegynder
31. august 2003 - 21:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

købe pocket pc 2003

Jeg har købt en HP ipaq 5455 og ønsker at få pocket pc 2003 på den. Er der nogen der kendet et sted hvor man kan købe denne? Gerne et sted hvor den kan downloades ved køb. Købes den gennem HP går der op til 3 uger før den kommer. Det skulle gerne gå lidt hurtigere.
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2003 - 15:40 #1
Jeg tror ikke, du kan få det hurtigere andre steder. Desværre. Den eneset måde, du kan få det på er ved at bestille en CD - men måske hvis du kører ud til HP?
Avatar billede darkwulf Nybegynder
18. november 2003 - 14:38 #2
http://www.hp.com/sbso/special/ppc_upgrade_faq.html

er så vidt vides det eneste sted man kan få fat på den da HP lokal ikke ligger inde med opdateringerne
// Thor (HP ipaq support) =]