Avatar billede a55830 Praktikant
31. august 2003 - 20:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

flere posteringer i C5

Hej min databaser er hved at løbe tør for plads hvordan opgraderer jeg ????
det firma jeg har købt c5 af er lukket og kan derfor ikke hjælpe
Avatar billede leif Seniormester
31. august 2003 - 20:36 #1
Kontakter en forhandler, så kan der laves en forhandler overdragelse, så kan han sælge dig mere plads !!!!

Fx. www.gunderrud.dk eller www.conceptdata.dk
Avatar billede nilfri Nybegynder
31. august 2003 - 20:38 #2
Du skifter forhandler og køber en databaseudvidelse.

Find din nye forhandler hér:
http://www.navision.dk/dk/view.asp?categoryID=801
Avatar billede bmattila Nybegynder
03. september 2003 - 13:53 #3
Du kan opgradere til C5 3.0 - i denne version kan du slette data - hvormed databasen kan "krympe". Afhængig af hvilken version du bruger (1.6 eller 2.1) skal du købe mere databaseplads. Man kan købe 5 Mb. af gangen og de koster vist nok omkring 15-1700, pr. 5 Mb. Jeg kender nogle som er VERDENSMESTRE til C5, XAL og Axapta (de kan bare ALT m.h.t C5 og databaser m.v.). Kontakt JR DATA A/S tror at det er tlf. 96118000 hjemmesiden er jrdata.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. september 2003 - 11:05 #4
bmattila - Reklame er IKKE tilladt på eksperten - Du bør for fremtiden derfor undlade at reklamere for noget som helst. Dette gælder OGSÅ signaturer.

/Nikolaj /coadmin
Avatar billede leif Seniormester
05. september 2003 - 11:21 #5
Nikolajdu -> Er min måde iorden eller er det egentlig heller ikke tilladt ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. september 2003 - 11:27 #6
Det er selvfølgelig i orden at linke til et firma der kan opgradere eller sælge et bestemt produkt. Det er jo egentlig svaret på spørgsmålet.

I og for sig kan man i den forbindelse også "skjult" reklamere for sit eget firma. Problemet er bare når det tager overhånd og folk ikke forstår at "VERDENSMESTRENE" fra Jylland ikke har læst reglerne igennem - Eller giver det en....

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. september 2003 - 11:28 #7
Den her synes jeg er decideret pinlig : http://www.eksperten.dk/spm/379045