Avatar billede eksperten Nybegynder
04. september 1999 - 08:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netkort kan ikke sidde fast.

Hejsa.

Jeg er den heldige ejer af 2 nye netværkskort, og dem skal jeg så ha' ind i
masinen, og jeg har fundet det der meget brede stik i pc-en den skal sættes
ind i, og jeg har også fundet der hvor stikket skal ud af pc'en bag i, men
når jeg sætter den ind i stikket kommer den kun lidt ind, og sidder løst, og
hvad skal jeg så gøre ? For jeg tør ikke bare at trykke til, da jeg ikke
kender så meget til alt det her.
Tak for hjælpen.

mvh. Troels Vognsen

Avatar billede thoeger Nybegynder
04. september 1999 - 09:10 #1
Du skal faktiskbare trykke til, et lille hint kunne være at lirke lidt med fra side til side, men nogen gange skal der lidt vold til de pci kort!!

/Thoeger
Avatar billede one Nybegynder
04. september 1999 - 11:01 #2
Vis trykkeriet ikke virker så er det muligvis dit motrerboard som er lagt ned skævt i din maskine    så kan du enten bøje metal tingen på dit kort eller skrue dit motherboard op og sætte det i igen !!!

Andreas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. september 1999 - 13:00 #3
Du skriver ikke om det er PCI eller isa, men lige meget hvad så er det nemmeste bare at trykke til, og så have lidt føling med det så man ikke ødelæger noget. F.eks. kan du prøve at skubbe den bagerste kant ned først og så skubbe resten ned bagefter
Avatar billede herskegut Nybegynder
06. september 1999 - 08:22 #4
gør bare som de andre siger der skal bare et godt tryk til
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:16 #5
eksperten>>kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?