Avatar billede suntzu Nybegynder
31. august 2003 - 20:09 Der er 8 kommentarer

Står og skal bruge et design

Står og skal bruge et design til en cs clan i stil med www.hltv.org siden skal optimeres til 1024*768 hvis du har nogle forslag er du velkommen.
Avatar billede webexp Nybegynder
31. august 2003 - 21:10 #1
sådan et design vil jeg også gerne have men det sker bare ikke
Avatar billede gizp Nybegynder
01. september 2003 - 16:16 #2
Hvis du skal have et sådant design, skal der penge på bordet...
Avatar billede designtrolden Nybegynder
05. september 2003 - 10:36 #3
... og ville gerne vinde et par millioner i lotte, men det sker sgu heller ikke!)

... Det er et MEGET omfattende site, du forlanger, så du skal nok være Xtrem heldig, hvis du finder en der vil forære dig det.

Det er ikke for, jeg vil da godt designe det, men 200 point.... come one :-P
"That would be like cuttinge me' own dick off" - NOT GOOD!

Jeg har designet ting som
livecamp.dk
graphicartist.dk

- Du kan jo ta og skrive en mail til mig (udelukker ikke at jeg kan overtales)
Avatar billede ronni112 Nybegynder
06. september 2003 - 00:00 #4
Vil nu også mene der skal penge på bordet
Avatar billede ronni112 Nybegynder
11. september 2003 - 02:34 #5
Hmm du siger design?
Ved der findes et par steder du kan få en gratis og næsten reklamefrit CS portal. Mener endda det er i PHP med MySQL, og med en masse funktioner. Jeg smider et svar hvis jeg finder det...
Avatar billede bobbecs Nybegynder
11. september 2003 - 20:09 #6
Der SKAL penge på bordet !!!!!!!!! sådan en side vil koste mange timer at lave......... hvis en webdisigner laver d og gir dig d er han liiiidt dum :)
Avatar billede ronni112 Nybegynder
12. september 2003 - 16:54 #7
Kan ikke finde stedet...
Men alternativt kan du jo smide penge på bordet...
Sig hvor mange penge du har til det. Så skal der nok være nogle der gider...
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 13:03 #8
Jeg vil også gerne vinde i "lotte", lissom designtrolden.

Og folk har ret, hvis du vil ha' noget i stil med dét der, så kræver det 3dstudiomax, og alle der har gidet at sætte sig ind i det vil også gerne ha' penge for det, and I don't blame 'em!

-mads