Avatar billede johnkorn Nybegynder
31. august 2003 - 10:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Min jobliste køre 33 processer ved start op

Hej alle

Kan det virkelig passe at min pc skal havde gang i 33 processer når alle programmer er lukket (undtaget firewall og virusscanner) Jeg ved at nogle er til mit tastetur og mus osv men 33, jeg tror det er lidt lumsk ?? Kan man få en liste, eller noget hvor man kan se hvad der normalt skal køre og hvad der er giftigt og havde kørende ??

Det cirka halvdelen køre i "system" og resten under "administrator"

Please help
Avatar billede resten Nybegynder
31. august 2003 - 10:38 #1
Du kan læse hvad der kører i din xp her.

http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm
Avatar billede fromsej Praktikant
31. august 2003 - 10:46 #2
33 lyder ikke voldsomt, jeg har 31 på min, men hvis du vil have det tjekket kan vi sagtens gøre det.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede granhof Nybegynder
31. august 2003 - 10:58 #3
Jeg har ogs 33 processer ved opstart.. og min computer fejner nada.. Tror ikke du skal være nervøs, men hvem ved..
Avatar billede johnkorn Nybegynder
31. august 2003 - 12:04 #4
Nåå okay jeg syntes bare det var mange. Hvar bange for det var en trojan eller n0oget der kørte
Avatar billede johnkorn Nybegynder
31. august 2003 - 12:05 #5
>fromsej

Jeg har ad-aware er det ikke godt nok eller er den bedre den du omtaler ??
Avatar billede fromsej Praktikant
31. august 2003 - 12:12 #6
Personligt synes jeg spybot er bedre, men de er begge to fremragende, så du kan jo lige prøve Spybot også, desuden hvis du laver den Hijackthis logfil, kommer der også en log over hvilke programmer der kører i baggrunden.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
31. august 2003 - 12:33 #7
Hvad skal jeg gøre med hensyn til point ?=?
Avatar billede fromsej Praktikant
31. august 2003 - 12:53 #8
Fordele dem blandt tilgængelige svar du kunne bruge til noget.*S*
Avatar billede johnkorn Nybegynder
31. august 2003 - 16:04 #9
okay så ::))
Avatar billede fromsej Praktikant
31. august 2003 - 16:34 #10
Tak for point.