Avatar billede danagadk Nybegynder
20. december 2000 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Admin: Det her virker vist en smule frækt...

http://www.eksperten.dk/spm/32492

/Dan
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:15 #1
tjaa .. lidt .. når det drejer sig om skide 15 point så synes jeg godt man kan dele ud som tak for hjælpen .. altså i et forsøg på at hjælpe.
Avatar billede bbs Nybegynder
20. december 2000 - 21:35 #2
Måske lidt!
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. december 2000 - 02:53 #3
Jeg har fået at vide af admin at man kun skal give point hvis man mener at man fik det svar man ledte efter - det gjorde han åbenbart ikke og derfor er det da i orden.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. december 2000 - 03:01 #4
morten_b

Det er rigtigt at man ikke behøver acceptere, hvis svaret ikke er fundet. Omvendt er det god skik at give, måske så ikke alle, men ihvertilfald nogle af pointene for forsøgene. Der kan jo være brugt lang tid på at finde en løsning....

/Nikolaj
Avatar billede morten_b Nybegynder
21. december 2000 - 10:07 #5
tjahhh
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. december 2000 - 13:34 #6
Han har haft sin bruger i 94 dage, og har indtjent 1 point.. Godt klaret! -Jeg har haft min 85 daeg, og har tjent 2141... Hehe, ej..

/vh
Simon
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. januar 2001 - 18:36 #7
Ja der ser ud som han måske har fået det svar som høre til spørgsmålet. Vi kan vist godt blive enige om at svarne burde være gode nok. Om ikke andet så gode nok til at han selv kan bytte lidt rundt på linier så det løser problemmet, og dermed og give point. Måske bare nogle point.

nomiz>>
Ja det er let at grine af andre. De 2141 point du omtaler skal du vist lige trække 200 fra, til svar på egne spørgsmål. Du har jo trukket 15 fra slarp\'s point.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 17:09 #8
nikolajdu>> enig !