Avatar billede Slettet bruger
03. september 1999 - 22:26 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

@@@@@@@@ hjæææææælp !!!!

Hvis jeg opretter noget TEKST, hvordan kan jeg så bruge @ eks. til at en grafik fil med min email adresse !!

Please
Avatar billede cybles Nybegynder
03. september 1999 - 22:28 #1
Kopier og sæt ind ;-)
Avatar billede Slettet bruger
03. september 1999 - 22:29 #2
Virker ikke !
Avatar billede cybles Nybegynder
03. september 1999 - 22:32 #3
Jo kopier et @ fra en txt fil og gå ind i Photoshop tast på tekst når den så popper op går du op i sæt ind og vupti så er den der.
Avatar billede cybles Nybegynder
03. september 1999 - 22:33 #4
:-)
Avatar billede Dan Nim Seniormester
03. september 1999 - 23:12 #5
ehh, hvorfor FANDEN ikke bare skrive den direkte i Photoshop ?

Tryk "ALT GR + 2" ned, SAMMENTIDIG, og slip så hurtig igen.

Vutpi. Så er der et lille lækkeret @
Avatar billede Slettet bruger
03. september 1999 - 23:18 #6
Kan ikke lade sig gøre !!!!
Avatar billede Slettet bruger
03. september 1999 - 23:19 #7
Chattstuff !!!!
Det virker hellere ikke !!!
Avatar billede thoeger Nybegynder
03. september 1999 - 23:32 #8
Du skal bare sørge for at den er på en skrift typr der har @, så virker klip og kopier metoden ihvertfald - bruger den selv.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
04. september 1999 - 00:03 #9
ehhhh, kan det ikke lade sig gøre ?

sjovt nok, så virker det fint for mig. Den kan være lidt svær at lave. Men det er samme måde du f.eks. laver et $ tegne med.
Avatar billede tox Nybegynder
04. september 1999 - 08:24 #10
Hvilken version af Photoshop er det????
På min 5.0 Pc og 5.02 Mac virker Cut'n paste metoden helt fint :o)
Avatar billede tox Nybegynder
04. september 1999 - 08:28 #11
Hvis du har illustrator eller Corel draw etc. skriver du bare teksten der,
og gemmer filen som en eps. Derefter åbner du bare eps filen i photoshop!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
04. september 1999 - 09:55 #12
jeg synes nu stadigvæk det er letter at skrive det i photoshop nu hvor man kan *S*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. september 1999 - 12:52 #13
det synes jeg også!
Avatar billede anke Nybegynder
04. september 1999 - 14:53 #14
Hvis Alt-Gr+2 ikke virker så prøv med Alt-Gr+Shift+2. Det er måske sat op med amerikansk tastatur.
/anke
Avatar billede osaka_san Nybegynder
04. september 1999 - 15:23 #15
Svaret er ganske simpelt!

Drop alt det der med cut'n' paste!

Årsagen til at du ikke kan skrive @ i Din photoshop er at i version 5.0 er en fejl i tekst motoren. Den eneste måde du kan skrive @ i den version er ved hjælp af cut'n' paste elelr ascii koden. Dog kan du ganske gratis opdatere til version 5.02 (hent patchen hos http://www.adobe.com). Efter en opgradering skulle det igen være muligt at bruge den normale alt Gr + 2 metode!

Det kan dog anbefales at opgradere til version 5.5 eftersom der er nogle ret mumse features i og så er det igen belevet muligt at lave faux bold og italic på tekst typer der ikke har et charatersæt for italic og bold !

Mange hilsner fra
Oscar Eg Gensmann
MsM Productions
Avatar billede Slettet bruger
04. september 1999 - 20:23 #16
DIn metode virker med CTRL + V så jeg godkender din metode

TIl jer alle TAK FOR HJÆLPEN !!!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
04. september 1999 - 20:41 #17
hj>

thjaa men det er stadigvæk en omvej. hvis du gad bruge 10 min. op at opgradere din version (gratis) så ville du ikke have problemet mere ! ;-)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 1999 - 01:53 #18
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. september 1999 - 09:37 #19
øh hvilket virkede ikke ? - opgraderingen eller det link du sendte ? :o)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 1999 - 15:52 #20
opgraderingen
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. september 1999 - 16:12 #21
hmm underligt. jeg havde ikke nogle problemer i sin tid. men okay pyt, anskaf dig version 5.5. du vil ikke fortryde det ;-) og så er problemet i hvert tilfælde løst. hehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. september 1999 - 16:22 #22
hvor kan man hente opgraderingen til ver. 5.5?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. september 1999 - 17:25 #23
du kan ikke hente opgraderingen til ver. 5.5. Det er en kommerciel opgradering som skal købes hos din lokale adobe forhandler. Få mere information hos http://www.adobe.com eller hos http://www.adobe.dk

M.v.H Oscar !