Avatar billede krydset Nybegynder
30. august 2003 - 16:54 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

danske tutorials til ti 83 lommeregner

hejsa, jeg skal til at have matematik b og har købt en texas ti 83 + lommeregner. meeeen syntes den er lidt svær at finde ud af. nogen der ved om der findes nogle sider på nettet ´hvor der er nogle tuts omkring at bruge den.

//krydset
Avatar billede krydset Nybegynder
30. august 2003 - 16:55 #1
har manualen med, men har lidt svært ved at forstå den :-O
Avatar billede metacrow Nybegynder
30. august 2003 - 16:58 #2
Hej, din manual er nok den bedste til at give dig et indblik i hva din TI83'er kan, men prøv: http://education.ti.com/us/student/tutorials/83p/83plustutorials.html

her er der mange link til diverse introduktioner og tutorials.
Avatar billede krydset Nybegynder
30. august 2003 - 16:59 #3
findes der ikke noget på dansk
Avatar billede kfz Nybegynder
30. august 2003 - 17:00 #4
Avatar billede krydset Nybegynder
30. august 2003 - 17:03 #5
har fundet lidt selv på dansk her

http://education.ti.com/us/product/tech/83pse/guide/83pseguidedk.html ved faktisk ikke om det bare er manualen men tror det ikke
Avatar billede htm Nybegynder
30. august 2003 - 17:03 #6
Avatar billede ckc99 Nybegynder
30. august 2003 - 17:05 #7
Har du prøvet at spørge din matematiklærer eller skolens IT-lærer? Da vi gik over til TI-83+ fik fik udleveret en dansk manual...jeg kan desværrer ikke finde den, men prøv at høre om ikke den skulle være på skolen!
Avatar billede krydset Nybegynder
30. august 2003 - 17:10 #8
jeg har dansk manual. men manglede bare lidt tuts omkring den og det har jeg fundet bare på engels men det går nok

deler point mellem meta og kfz som tak for hjælpen :-D
Avatar billede kfz Nybegynder
30. august 2003 - 17:22 #9
tak for points, håber du kan bruge det
Avatar billede krydset Nybegynder
30. august 2003 - 17:27 #10
jeg prøver ihvertfald. ellers kan læren nok hjælpe lidt