Avatar billede cortx Nybegynder
30. august 2003 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

L commands PÅ DANSK!!

Hej eksperter

Hmm jeg har brug for en masse L commands, så jeg kan bruge min L bot!! En jeg meget gerne ville bruge er en så jeg kan gøre andre på channelen MASTER af L botten!! Hvis man kan det..

Mvh Cortx / Rasmus
P.S. channel: #iceen.dk
Avatar billede popsy Novice
30. august 2003 - 16:36 #1
/MSG L CHANLEV #dinkanal dinvensnavn +aov sætter ham til at få automatisk op og voice når han joiner.

+a står for auto
+o står for op
+m står for master
+v står for voice
+n står for owner (den skal du være forsigtig med.
Avatar billede popsy Novice
30. august 2003 - 16:38 #2
/MSG L RECOVER #dinkanal
den er rimeligt vigtig at kunne, den redder dig, hvis en flok lamere får held til at overtage din kanal, og smide dig ud af den.

/MSG L WELCOME #dinkanal blablablabla
sætter din L bots velkomsttekst, dvs det den siger til folk når de joiner din kanal.
Avatar billede Jesper Novice
03. september 2003 - 14:37 #3
Det med chanlev kan også gøres på en mere advanceret måde, som er:

/MSG L CHANLEV #iceen.dk "authnick" +"den-mode-du-vil-give"
"authnick" er fx ziclow^ <-- som er mit
De forskellige modes er jo beskrevet af popsy.
Avatar billede zeppelin1 Nybegynder
07. november 2003 - 15:18 #4
Please hjælp mig med at: Hvis man skriver # bliver man kicked, jeg kan kun så man får en der siger ek.s "Det må du ikke" og så man får -v men hvordan gør man så man bliver kicked...
Avatar billede jogle Nybegynder
07. juni 2004 - 18:28 #5
on *:TEXT:*#*:#dinchan*:{ /kick $chan $nick }

det kicker dem