Avatar billede blaster2055 Nybegynder
30. august 2003 - 12:23 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Slette side i Word 2000

Hvordan sletter jeg en side i word 2000 ?? der er 3 sider i dokumentet hvor de 2 af dem er tomme, de skal væk :-)

Mvh
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2003 - 12:26 #1
placere din cursor i bunden af den side hvor der er indhold på og trykker Delete, indtil de tomme sider er væk
Avatar billede popsy Novice
30. august 2003 - 12:26 #2
du placerer cursoren nederst på det dokument som er overflødigt, og bruger backspace til du er oppe ved den tekst som skal bruges.
Avatar billede popsy Novice
30. august 2003 - 12:26 #3
:)
Avatar billede blaster2055 Nybegynder
30. august 2003 - 12:32 #4
popsy> lav lige et svar også .. i har begge ret, det kom an på situation :-)
Avatar billede popsy Novice
30. august 2003 - 12:35 #5
:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2003 - 12:35 #6
faktisk kan der være situationer hvor de to, ved første øjekast, ret ens metoder giver forskelligt resultat.

Hvis der er formatering på de tomme sider risikere du ved at bruge min metode at du "hiver" denne formatering op på den side hvor du står og ændre skrifttype, størelse og anden formatering. Hvis du bruger popsy's metode skulle dette ikke ske.

Jeg ved faktisk ikke om dette errettet i de nyere versioner af word, men jeg ahr selv tidligere haft problemet
Avatar billede popsy Novice
30. august 2003 - 12:36 #7
Det burde ikke ske, såfremt man omhyggeligt anbringer cursoren allersidst i det forkert formaterede område.
Avatar billede blaster2055 Nybegynder
30. august 2003 - 12:37 #8
Word er et lidt specielt program med nogle ting, tror jeg bander og svovler over det næsten hver gang jeg bruder det :-)
Avatar billede nordhavn Nybegynder
30. august 2003 - 12:37 #9
Klik evt. på "Vis/Skjul" koder på Standard værktøjslinjen. Du ser så formateringskoderne i dokumentet og kan rydde op som nævnt ovenfor.
mvh
pb
31. august 2003 - 19:21 #10
blaster2055>> Det ville være en god ide for at lære programmet at kende. Det kunne sikkert spare dig for mange problemer.