Avatar billede kastermester Nybegynder
29. august 2003 - 23:24 Der er 8 kommentarer

design et design

Hej

Jeg søger et design til en kommerciel side, desværre selvom det lyder ret snobbet, eller hvad man nu vil kalde det, så har jeg desværre ingen penge at dele ud af, så alt jeg kan give jer er point, og vi kan også sagtens finde ud af noget med et diskret link til din egen side, og du vil selvfølgelig få fuld kredit for dit arbejde!

Selve designet skal være til et software firma, indtil videre har vi fremskaffet et logo, vi har ikke helt fået det på gennemsigtig baggrund men det kommer, så bare lad som om at det er det.

Logoet kan ses her: http://www.simplecodeproductions.tk/ - bemærk dog at vi køber .dk domæne.

Som i kan se hedder vi SimpleCode. Siden skal gerne være i den lyse og den mørke blå der kan ses på logoet, og gerne med en hvid baggrund. Ellers står det faktisk meget frit for sig. Dog skal i huske at designet gerne skal udstråle proffesionallitet (selvom vi dog kun er knægte, så kan vi tænke alligevel), så derfor ikke alt for meget vildt og grimme sammensætninger, men få gode effekter og god grafik gør absolut ingen ting.

Udover dette vil det være rigtig rar hvis i gider at lave en overskuelig kode i XHTML 1.0 Tradientionel og CSS, alt layout styret af css er NÆSTEN påkrævet, da jeg skal rode videre med koden bagefter er jeg ikke så interesseret i at se kode fra starten af 90'erne :-). På "demo-siden" må i gerne give eksempler på hvordan i havde tænkt jer at stille forskellige former for informationer op, dvs. nyheder, måske også forum indlæg.

Vi ved godt at det er meget at forlange uden betaling, men som sagt vil vi ikke frarøve dig kreditten for designet og du skal da også få et stort tak fra os, og det skulle heller ikke undre mig om du skulle kunne få nogle af vores programmer gratis senere hen hvis det skulle have din interessere.

Hvis jeg har glemt noget så spørg endelig.
Avatar billede babyworm Nybegynder
30. august 2003 - 00:15 #1
Jeg er frisk på at prøve hvis jeg får mit navn placeret synligt på siden... ikke på forsiden men på en underside...

Send mig en mail på Patrick@nielsenmand.dk
Avatar billede kastermester Nybegynder
30. august 2003 - 00:19 #2
You got mail!
Avatar billede kastermester Nybegynder
11. november 2003 - 14:14 #3
Det er ikke rigtig blevet til noget endnu, vi vil meget gerne høre fra andre. Da vi ikke kan give jer penge, så kan i som sagt få et link til jeres side på vores, og så giver vi jer også alt vores kommende software gratis. Det er sølle men indtil videre er det alt hvad vi kan give. Går det godt for os senere hen, kan vi også godt kigge på nogle knaster.
Avatar billede babyworm Nybegynder
11. november 2003 - 14:17 #4
Heeey... det var godt du lige skrev... jeg mistede nemlig alt hvad jeg havde lavet... så kan i ikke sende det igen,..?
Avatar billede kastermester Nybegynder
11. november 2003 - 14:19 #5
Vi har da ikke fået noget design af dig, du har kun vist os nogle links.
Avatar billede babyworm Nybegynder
11. november 2003 - 14:21 #6
Ja... men havde siddet og lavet et design.. eller en struktur på det.. og så mistede jeg min computer....
Avatar billede kastermester Nybegynder
11. november 2003 - 14:24 #7
Øver, jamen vi har ikke fået det mig bekendt :-(.
Avatar billede babyworm Nybegynder
11. november 2003 - 14:26 #8
nej.,. for jeg nåede ikke at sende det.. men mistede jeres mail og alt.. så kan i ikke sende det igen?