Avatar billede lorenzo Nybegynder
29. august 2003 - 22:07 Der er 6 kommentarer

PDA i trådløst netværk?

Hey!

Jeg har en IPAQ 3660 med winCE, hvor der mulighed for at sætte et PCMCIA-kort. Mit spørgsmål går nu på om man kan få et trådløst netkort med en driver til WinCE?
Jeg har set et supermarked har et Topcom Skyr@cer PC card 3044 på tilbud til 289,- på søndag, men jeg kan ikke finde nogen driver på nettet til winCE... er der nogen der kender en driver der virker til dette kort?
Avatar billede kenp Novice
29. august 2003 - 22:17 #1
topcom har ikek lavet nogle efter hvad der står der på deres side!
Avatar billede lorenzo Nybegynder
29. august 2003 - 22:25 #2
Nej, ved jeg godt. Det kunne bare godt være der var nogen der vidste om man evt. kunne bruge en driver fra et andet trådløst netkort fx...
Avatar billede kenp Novice
29. august 2003 - 22:27 #3
det kan man måske! jeg skriver måske, for hvis det f.eks. var et 3com kort i en anden pakning, så ville det kunne lade sig gøre! men det kan man jo desværre ikke se på forhånd.
Avatar billede lorenzo Nybegynder
29. august 2003 - 22:33 #4
Har du et andet forslag end Topcom Skyr@cer PC card 3044, hvor man er sikker på at kunne få en driver til winCE?
Avatar billede kenp Novice
29. august 2003 - 22:39 #5
så vil jeg sige du skal prøve at kigge på www.pocketfreak.dk de har nok nogle anmeldelser m.m. om hvad du kan bruge!
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2003 - 15:36 #6
Jeg har haft en Compaq iPAQ 3660 med PC-Card Jacket. Her kunne jeg fint bruge Compaqs eget WL-110 Wi-Fi PC-Card, hvortil der også findes Pocket PC-drivere på www.compaq.com - det kørte faktisk rigtig udmærket.