Avatar billede delanvital Nybegynder
29. august 2003 - 17:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvor kan jeg købe en god mySQL database?

Jeg er selvstændig og skal hurtigst muligt bruge en SQL database. Jeg kan selv klare designet derfra. Jeg vil helst købe det hos en virksomhed, da jeg skal bruge den snart og vil gerne have en vis form for sikkerhed hvad angår kvaliteten.

Kender i nogen virksomhed, som i gerne vil anbefale mig? Jeg har selv domæne og alt det der - jeg mangler kun en database!
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 17:47 #1
Mysql er da gratis, men du mangler måske et sted hvor du kan få hostet den ?
Avatar billede delanvital Nybegynder
29. august 2003 - 17:47 #2
Grunden til, at jeg skrev MySQL, er fordi min abo ikke tillader MSSQL.

Jeg skal desuden have hjælp til at stille nogle 'search methods' eller hvad de hedder, op. Altså alt hvad der vedrører interaktion med databasen.

Min udbyder understøtter php, asp og asp.net.
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 17:47 #3
Hejsa,

Du kan købe en my SQL database hos os. Men kontakt mig, og lad os få en snak.

- Lars-Bo, Acomma.com
Avatar billede mjl Nybegynder
29. august 2003 - 17:55 #4
Må vi andre også lave reklame/salg via Eksperten? (acomma.com)
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 18:49 #5
det er da lidt svært at svare på det spm, uden at give et link. men beklager hvis du føler dig trådt på mjl.
Avatar billede mjl Nybegynder
29. august 2003 - 19:30 #6
Føler mig ikke trådt på - stiller bare et simpelt spørgsmål, da det er åbentlyst, at du reklamerer for din forretning!
Avatar billede acomma Nybegynder
30. august 2003 - 10:49 #7
mjl, du har travlt med at kritisere, hvorfor ikke komme med et svar til den stakkels bruger istedet? Og jeg mener det - det er da ikke lyv - vi kan godt levere en My SQL licens hvadenten han vælger at hoste selv eller have et webhotel på vores serverpark. Kan ikke se hvorfor du overhovedet blander dig.
Avatar billede delanvital Nybegynder
02. september 2003 - 14:19 #8
Jeg må hellere lige forklare helt konkret hvad det er jeg skal bruge:

Jeg sidder og prøver at flikke en database sammen til min hjemmeside. Jeg kan selv designe og klare det meste html. Jeg kan selv strukturere mit indhold til databasen, men vil gerne have en til at

1) hjælpe mig med at lave en god struktur af mine tabeller osv.
2) forklare mig hvordan jeg laver en god master/detail grid ting. Faktisk, så skal jeg have hjælp til at hive informationerne ud fra db'en så de bliver stillet rigtigt/flot op.

kort sagt, jeg kan ikke asp og sql men har rodet lidt med det. Jeg skal derfor have lidt starthjælp. Lykkes det ikke, så skal jeg have en til at lave databasen for mig...
Avatar billede acomma Nybegynder
03. september 2003 - 08:20 #9
Det er ikke noget problem. Det nemmeste er du tager fat i os via MSN, og jeg kobler en programmør på. Det behøver ikke koste alverdens, og vi er nu til at snakke med. Tag fat i mig når du kan - MSN: support@acomma.com
Avatar billede delanvital Nybegynder
09. september 2003 - 10:52 #10
Jeg endte faktisk med at få en vens bror til at gør det for mig!

Jeg synes ikke rigtig jeg kan give nogen points her, for jeg formulerede det lidt dumt - man jo åbenbart ikke reklamere, selv på opfordring, og så er der flere som har svaret.
Avatar billede delanvital Nybegynder
09. september 2003 - 10:53 #11
Såeh.. sorry derude!