Avatar billede woolbox Nybegynder
29. august 2003 - 17:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Skifte CD-key på en Windows 2003

Hej,

Jeg har sat en test server op med Windows 2003 på arbejdet, men har dummet mig lidt.

Den cd-key som min kollega fandt er blacklistet, så serveren kan ikke opdateres fra Windowsupdate. Serveren er konfigureret med AD og skal ikke længere bruges til test, og derfor vil jeg naturligvis have ordnet patchet maskinen inden den sættes i vores produktions LAN.

Jeg har nu fået fat på vores MS Select CD-key, og mindes at have hørt at man kan skifte CD-key, nogen der kan hjælpe med det?

Bemærk! Jeg skal IKKE bruge en CD-key - kun vide hvordan jeg udskifter den midlertidge key som serveren blev installeret med, med den Select key'en.
Avatar billede skovhulen Nybegynder
29. august 2003 - 17:29 #1
Indtast en Demo key og den fungere i  øøø 180 dage
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. august 2003 - 17:31 #2
Ja, men hvordan får han skiftet den key der er nu uden reinstall ?

Det er det der er humlen i det
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. august 2003 - 17:35 #3
Avatar billede skovhulen Nybegynder
29. august 2003 - 17:36 #4
Når du vil aktivere din key har du muglighed for at sige du har en nye key når den bliver afvist. Her taster man demo key ind og den køre bare der ud af.
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. august 2003 - 22:43 #5
hindui_skp -> Det er godt nok til XP, men jeg prøver lige at kigge på scripts'ne! ...

skovhulen -> En Select skive skal da ikke aktiveres!? - Synes slet ikke der er noget aktiveringslort installeret på den!?
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. august 2003 - 23:05 #6
hindu_skp -> Begge scripts giver fejlen: "Windows Script Host - Object Required 0x1A8". Hvad betyder det? :)
Avatar billede woolbox Nybegynder
01. september 2003 - 23:21 #7
Kom vi noget nærmere her? :)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. september 2003 - 07:54 #8
Ja, sæt cd'en i, og vælg reparer...
Avatar billede woolbox Nybegynder
02. september 2003 - 18:12 #9
Kan man så skifte CD-key??? :O - Eller er det til scripts'ne?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. september 2003 - 20:10 #10
Ellers reinstaller skidtet
Avatar billede ubernerd Nybegynder
16. september 2003 - 17:47 #11
Har set at der er en CDKey changer på nettet og hørt at den virker :D
Avatar billede woolbox Nybegynder
16. september 2003 - 20:07 #12
ubernerd -> Sejt, jeg har hørt at man det er en opskrift på at blive rig på nettet der virker ..... Ved bare ikke hvor den er!?!?
Avatar billede ubernerd Nybegynder
16. september 2003 - 23:53 #13
så må du jo ud og lede....
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
13. november 2003 - 00:58 #14
Det skulle vel ikke være en Enterprise edition :-) *G*
Avatar billede woolbox Nybegynder
28. november 2003 - 00:16 #15
Næh, Standard - men hvilken relevans har det???

Stadigvæk ingen bud der kan bruges?
Avatar billede woolbox Nybegynder
28. november 2003 - 00:17 #16
Nevermind then...
Avatar billede squashguy Nybegynder
28. november 2003 - 00:20 #17
hindu_skp's link virker ellers kanon..