Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 12:48 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

hvilke katagorier?

Jeg er i tvivl om katagoriplacering. hvor gør jeg af spørgsmål om f.eks.: brænderprogrammer, hjælp til en begynder, gammel computer/nye programmer, osv...
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 12:51 #1
Hardware : Generelt
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 12:53 #2
Programmer : Generelt nok nærmere
Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 12:54 #3
for alle nævnte muligheder?
Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 13:03 #4
Hej netsrac!
Er du \"nede\" over afvisningen på sp. om point?
Kom ind Netsrac....
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. december 2000 - 13:04 #5
brænderprogrammer: Programmer - Generelt
Hjælp til en gegynder: (Hjælp til hvad?)
Gammel computer/nye programmer: Hvad menes her ? Skal du have hjælp med nye programmer til din gamle computer ?
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 13:09 #6
Hvis der med \"hjælp til en nybegynder\" menes hjælp til software, så er det
Programmer : Generelt for dem alle
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 13:41 #7
Monky ?
Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 15:10 #8
Undskyld - Akut møde. Hjælp til begynder: installering af programmer - f.eks. windows 95 på en Siemens 486/80 mhz, den har før kørt med det program, nu kan jeg ikke få det ind. Nu vil den kun tage win.3.1. Der er plads på harddisken - så hvorfor? Kan man få den til at tage win.95 gennem netværk/fx?

Jeg har desuden et Neroburn program ver. 4.0 til min brænder, som jeg ikke kan få til at virke - mit Plextorprogram kører fint, men det skal over harddisken og tager derfor tid.
Så spørgsmålet er vel: hvordan brænder jeg lettest og hurtigst sil og musik?
Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 15:22 #9
sil=spil
Avatar billede kjalle Nybegynder
20. december 2000 - 15:27 #10
Nu har du lukket dit spm. så der er nok ikke rigtig nogen der kigger mere på det !!!! Opret dine spørgsmål i de kategorier du har fået forslået !