Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2003 - 11:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor og til hvad syvbenet S vidio stik?

Jeg har en Medion bærebar hvor der er et syvbenet S vidiostik. Hvad er det tænkt til ud over TV tilslutning. Tv tilslutningen har kun fire ben.

Kan min PC noget jeg ikke ved?

Med venlig hilsen

Lars Sørensen
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 11:16 #1
Det er sikkert kun til Tvout, der er nok kun fire aktive ledere inde i stikket..
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 11:17 #2
Jeps, det er TV-out
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2003 - 11:22 #3
Tak for hjælpen. Det var første gang jeg turde prøve denne hjælp. Jeg er 57 år gammel og det føles som om man man "råber fra dødsriget"  til jer unge, men det gik jo helt smertefrit.

Mange tak

Lars Sørensen
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 11:25 #4
Så lidt da, kun glad for at kunne hjælpe! ;)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. august 2003 - 11:34 #5
Her lidt info om hvilke signaler osv der er på de forskellige ben:
http://www.weethet.nl/english/video_connect_pc2tv.php#svideo
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2003 - 12:38 #6
Kære alle tre!

Jeg takker for jeres venlighed.

Jeg arbejder med en helt ny analysemetode til IT, som jeg har udviklet på baggrund og afsæt i Use Case. Kan jeg mon få nogen af jer der kommunikerer her til at kommentere tesen inden jeg publisere den. Jeg vil selvfølgelig medtage navne på dem hvis indlæg jeg bruger?

Med venlig hilsen

Lars Sørensen
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 12:39 #7
Tja du kan jo smide et link så vi kan kigge! ;)
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2003 - 12:40 #8
Kære Darkside!

ØHH hvad mener du?
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 12:41 #9
Sorry, min fejl, troede det lå på en website?

Det er måske et tekst dokument eller, sidder vist og halv sover lidt!
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2003 - 12:42 #10
Jeg kan sagtens oprette et website, så det vil jeg gøre i week ende, må jeg så komme tilbage til jer?
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 12:43 #11
Du kan også sende den på mail hvis det er?

jeg kan fanges på darkside@edesigns.dk
Avatar billede larssoerensen Nybegynder
29. august 2003 - 12:45 #12
Det er også ok så det gør jeg nok. Det bliver så senere på dagen ok?
Avatar billede darkside Nybegynder
29. august 2003 - 12:45 #13
Helt okay ;)