Avatar billede jjppll Nybegynder
29. august 2003 - 10:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

egenskab for internet explorer

jeg er ikke sikker på at mit spørgsmål blev oprettet så jeg prøver igen
hvordan får jeg mit gamle udseende af explorer tilbage
når jeg vælger egenskaber nu så får jeg billedet frem som giver mig mulighed for at vælge mellem start beskyttelse personlige oplysninger  o.s.v
jeg vil gerne have den rigtige tilbage hvor jeg kan slette cocies filer  o.s.v

m.v.h..jjppll
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 10:48 #1
Funktioner i toppen af skærmen. Internetinstillinger>advanceret>gendan standarder

Er det det du mener
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 10:49 #2
Under funktioner i toppen af skærmen er der også beskyttelse af personlige oplysninger
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 10:51 #3
Husk dine gamle spørgsmål :-)
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 10:54 #4
Start>kontrolpanel>system>advanceret>ydeevne>indstillinger> der har du også mulighed for at ændre.

Hvis jeg altså har forstået dette spørgsmål rigtigt!
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 11:05 #5
Smider et svar i tilfælde
Avatar billede kapla Nybegynder
29. august 2003 - 11:35 #6
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 18:27 #7
Kunne du bruge det
Avatar billede jjppll Nybegynder
30. august 2003 - 09:04 #8
desværre jeg har prøvet det hele nu og ligemeget hjælper det så jeg formatterer min c drev men tak for hjælpen jjppll
Avatar billede ird Praktikant
30. august 2003 - 09:12 #9
Anytime :-)